Skip to main content
Vraag

KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV

• December 7, 2023
  • 768 reacties
  • 37156 keer bekeken

Toon eerste bericht

768 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

We gaan hier geen discussie over beginnen hier in dit topic ​@Chrizziey. Ik heb je via privebericht aangegeven dat deze opmerking van Joop niet off-topic is; het biedt meelezers mogelijk een alternatief. 

Mag iedereen in dit topic dan ook pleiten om als ‘mogelijk alternatief’ éérst een app voor de Apple TV te ontwikkelen omdat deze bij kpn als enige nog steeds ontbreekt?

Of wordt het ‘mogelijke alternatief’ dan wel als off-topic gezien en weggemodereerd, ​@Alexandra van KPN ?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

@TvG2016 

Hartelijk dak voor de aanvulling.😉

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat topic is bedoeld voor het aanmelden van het testpanel dus dat is daar inderdaad niet de goede plek voor ​@Berteman.
In dit topic is de wens voor de app op de Apple TV al ruim en duidelijk onderbouwd dus we zijn er van op de hoogte dat dit voor een grote groep van groot belang is. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

Maar fijn dat je er zo tevreden mee bent. Daar is verder niets mis mee, maar van een Android Adept is dat natuurlijk ook te verwachten. 

Wel jammer dat je toch een beetje beledigend of beter gezegd neerbuigend doet.

Helemaal niet nodig, doe ik naar Apple fans toch ook niet.

Is allerminst beledigend of neerbuigend bedoeld. Ik weet inmiddels dat je een liefhebber bent van Android. En daar is niets mis mee: ieder zijn voorkeur. En over dat je tevreden bent met je Chromecast, daarover schreef ik dat dat fijn is, maar nogmaals: ik bedoel dat niet neerbuigend of beledigend. Als dat zo voelt: excuses.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

De topicstarter gaf eerder aan juist de discussie open te willen houden en minder reacties te verwijderen, dus dat doen we bij deze. Echter discussies over of iets wel of niet on-topic is kunnen in een eigen topic gesteld worden. 

Wat de eerdere suggestie van Joop betreft: Ik laat 'm staan omdat wij 'm prima vinden passen, en we sluiten het onderwerp hierbij af. En we gaan zeker niet verder met vingers naar elkaar wijzen en ruzie maken. 

Een discussie over de app voor Apple TV is prima, maar op normale en respectabele manier naar elkaar.

Ik sta zeker een goede discussie toe, maar die kent wel grenzen.
Even off topic gaan is geen probleem, maar de hoofdlijn van mijn topic is en blijft het uitbrengen van een KPN TV+ app speciaal voor de Apple TV 4K.

En laten we respectvol met elkaar omgaan, en geen ruzie gaan maken.
Wil je een discussie beginnen over Android TV of een mediaspeler dat draait op Android TV, begin dan zelf een topic.

Daarnaast sluit ik mij volledig aan, bij de laatste zin van moderator ​@Alexandra van KPN in haar reactie, aangezien die zin het goed en mooi heeft verwoord.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 3, 2026

Ach Avalon. De paradijselijke plek van appels en mystiek....

TvG2016
Helper
  • May 3, 2026

Peter is wakker 😀

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Forum|alt.badge.img+16
  • May 3, 2026

wat een onzin het is wel degelijk off topic in een discussie over een app voor een specifieke mediaspeler. 

Schijnbaar is er geen duidelijk beleid over wat de definitie van off topic is. Maarja ik ga dit forum hierbij ook verlaten en hopelijk komt die apple tv er ook ooit voor andere kpn klanten. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Peter is wakker 😀

Nu kpn nog … 😴😴💤💤💤

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Peter is wakker 😀

Nu kpn nog … 😴😴💤💤💤

En als het zover is, wordt jij dan weer klant bij KPN?

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Ach, er is al járen geen vooruitgang te bespeuren en gezien de vele problemen waarmee kpn te maken heeft, verwacht ik dat de app voor de Apple TV, de komende jaren ergens  onderaan op de ‘roadmap’ blijft bungelen. 

Ik ben van plan over een paar jaar naar Frankrijk te verhuizen, dus de kans dat ik weer kpn klant wordt, lijkt me klein.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Ik vind het ook tenenkrommend lang duren hoor. Ik weet niet hoelang de weg is naar een Apple tv app op de KPN kaart, maar het gaat in ieder geval tergend langzaam.

• Nieuwkomer
  • May 12, 2026

Ik lees al heel lang dat KPN met een KPN TV app bezig voor is voor Apple TV, ik kijk regelmatig wat de status is en zie maar weinig tot geen nieuws wanneer gaat dit nou eens gebeuren ? want ik heb inmiddels al een abonnement op NLziet genomen zodat ik niet iedere keer van afstandsbediening hoef te wisselen. Ik vind het zelfs zo irritant dat ik overweeg om mijn TV pakket bij de 1e contractuele gelegenheid op te zeggen. Geef gewoon eens duidelijkheid.

O,ja en streamen weet ik dat dat kan maar is geen optie omdat de wifi kwaliteit te slecht is en instabiel. Je moet onderhand 5 wifi versterkers hebben om betrouwbaar te streamen.

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic hierover​​​​​​

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 12, 2026

Heel veel klanten vinden dit zeer irritant, maar het lijkt of KPN er geen boodschap aan heeft.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2026

De optie tv kun je elk moment opzeggen, ​@R. Mes . Via MijnKPN

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik lees al heel lang dat KPN met een KPN TV app bezig voor is voor Apple TV, ik kijk regelmatig wat de status is en zie maar weinig tot geen nieuws wanneer gaat dit nou eens gebeuren ? want ik heb inmiddels al een abonnement op NLziet genomen zodat ik niet iedere keer van afstandsbediening hoef te wisselen. Ik vind het zelfs zo irritant dat ik overweeg om mijn TV pakket bij de 1e contractuele gelegenheid op te zeggen. Geef gewoon eens duidelijkheid.

O,ja en streamen weet ik dat dat kan maar is geen optie omdat de wifi kwaliteit te slecht is en instabiel. Je moet onderhand 5 wifi versterkers hebben om betrouwbaar te streamen.

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic hierover​​​​​​

Hoi ​@R. Mes 

Het is volstrekt onbekend, of het TV team van KPN daadwerkelijk al bezig is met de KPN TV+ app speciaal voor Apple TV 4K.

Het enige wat wel bekend is, is het feit dat deze app voor Apple TV op de roadmap staat bij het TV team van KPN.

Het televisie gedeelte binnen je KPN Thuis abonnement, kun jezelf uitzetten/verwijderen binnen je Mijn KPN account of de Mijn KPN App, dan betaal je er ook niet meer voor.
Zelf ben ik inmiddels ook volledig over op NLZIET, en dat bevalt mij meer dan goed kan ik je zeggen.

Het heeft geen enkele zin, om je nu druk te maken of te irriteren aan het feit dat KPN nog geen KPN TV+ app heeft uitgebracht voor Apple TV 4K.
Hiermee komt deze app echt niet eerder uit.

Ik heb mij er allang bij neergelegd, en zie vanzelf wel wanneer KPN met deze app komt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Heel veel klanten vinden dit zeer irritant, maar het lijkt of KPN er geen boodschap aan heeft.

Ik zou zeggen, stop met je hieraan irriteren ​@Wewa.
Want het kost je alleen maar energie, en de KPN TV+ app komt daarmee echt niet sneller beschikbaar voor Apple TV 4K.

Persoonlijk ben ik al heel lang gestopt, met het irriteren over het uitblijven van deze app.