Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.239.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • September 8, 2026
  • 130 reacties
  • 2939 keer bekeken
Toon eerste bericht

130 reacties

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 20, 2026

mijn mening als het goed is blijf er vanaf ! 

De uitdrukking  ,,iedere verandering is nog geen verbetering’’ is nog altijd toepasselijk in veel gevallen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De vastlopende gids gebeurd dus expliciet als je naar de laatste beschikbare dag gaat? ​@Len B 
Maakt het dan ook nog uit welke zender en/of programma je dan aanklikt? 

Len B
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 20, 2026

De vastlopende gids gebeurd dus expliciet als je naar de laatste beschikbare dag gaat? ​@Len B 
Maakt het dan ook nog uit welke zender en/of programma je dan aanklikt? 

Hai ​@Jeroen van KPN , klopt helemaal , ik heb net nog een paar testjes gedaan bij verschillende zenders en ook daar gebeurde het.  -P.S. Niet bij alle ??? zender gedaan natuurlijk 😉.

Open de gids maar en pik er maar een progamma uit van vandaag b.v. ,,Postcode Miljoenenjacht’’ van vanavond , als je daarop klikt voor de omschrijving en je gaat dan met ↪️ terug naar de EPG is dat programma gewoon in beeld én wit uitgelicht.

Ga nu in de EPG naar ,,Postcode Miljoenenjacht’’ van volgende week zondag en verricht dan dezelfde handelingen , het programma is nergens te zien , de EPG springt terug naar het uur 24:00/00:00 van zaterdag op zondag EN is vastgelopen.

Succes , we horen de uitslagen van jouw testen wel.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 20, 2026

Het lijkt dat de epg niet helemaal goed werkt op de laatst beschikbare dag (7 dagen vooruit).
Ik zie dit ook in de mobiele app, daar ontbreekt de mogelijkheid om een programma toe te voegen aan de kijklijst voor programma’s op die dag. Voor eerdere dagen is die mogelijkheid er wel.

(Nog niet zo lang geleden kon je maar 6 dagen vooruit kijken, in de app tenminste. Misschien is er bij de uitbreiding naar 7 dagen vooruit iets over het hoofd gezien?)

Voorbeeld:

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank ​@Wartywolfs. Helder omschreven en de foto helpt ook! We geven het door.