Skip to main content
KPN Voor Jou

De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!

• 27 november 2024
  • 168 reacties
  • 9337 keer bekeken
De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

168 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • 27 december 2024
PeterG schreef:

Wat die ruitbreker betreft. Nooit in het midden van de ruit slaan.

Dat staat ook duidelijk beschreven in de handleiding ​@PeterG 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 28 december 2024

Onder het luikje van zaterdag 28 december staan 5 goede voornemens beschreven met de hulpmiddelen die men kan gebruiken om deze doelen te bereiken en de gestelde voornemens vol te houden. Ik zou daar nog een 6e voornemen aan toe willen voegen: KPN als provider van mijn Internet, tv en mobiel het komende jaar aan te houden, maar of ik dát vol hou? 😂😄……. 😎. Op  naar de ☕ ☕ nu 😉. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1003 reacties
  • 28 december 2024

Ik kan de komende 3 dagen nog lekker losgaan met het 5 GB extra data cadeautje. 😚 Heb een 0 GB abonnement. Op dit moment tot nu toe het volgende verbruikt;

PeterG
Superuser
  • 61021 reacties
  • 28 december 2024

Herhaling

PeterG schreef:

Alle codes van het haardvuur schijnen nu al niet meer te werken / gebruikt te zijn zag ik in een comment.

Ik weet niet hoeveel er zijn, ik heb er na 3 uur en 42 minuten nu 8. Maar ga dus even uit van 12, dan is dat voor 2,5 miljoen tv klanten wel een beetje weinig hè.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 34 reacties
  • 28 december 2024

Waarom herhaal je iets wat niets met de attentkalender te maken heeft?

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 28 december 2024
JanD schreef:
PeterG schreef:

Wat die ruitbreker betreft. Nooit in het midden van de ruit slaan.

Dat staat ook duidelijk beschreven in de handleiding ​@PeterG 

Een verhelderend filmpje met een iets ander model snijder/breker, maar met dezelfde functionaliteiten :

PeterG
Superuser
  • 61021 reacties
  • 28 december 2024

Ben jij een incognito moderator ​@Asfadabo ?

Het is wel een december cadeau.

En er is nog geen antwoord op. Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • 28 december 2024
PeterG schreef:

Ben jij een moderator ​@Asfadabo ?

Misschien is ​@Asfadabo een wanna be  moderator ​@PeterG 😎

wjb
Superuser
  • 74489 reacties
  • 28 december 2024
PeterG schreef:

Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

Er is iets met "je mag een gekregen paard niet ...".

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36525 reacties
  • 28 december 2024

…. in de bek schijten.    

• 778 reacties
  • 28 december 2024
PeterG schreef:

Ben jij een incognito moderator ​@Asfadabo ?

En er is nog geen antwoord op. Als die 'paar' codes voor álle klanten gelden en maar één keer gebruikt kunnen worden is het toch een wassen neus. 

Ach ja hoe groot is de kans dat je 1 van die andere zaken ontvangt als je daarvoor aanmeld. De naam dekt de lading het zijn kleine attenties. Allemaal eigenlijk net niets. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 29 december 2024

'Geheimschrift' achter het luikje van vandaag?:

Opnemen als iemand je op je belt of naar muziek op je luisteren: met een HomePod mini kan het allemaal. 

Of is het een stukje tekst door AI geproduceerd? Nou ja, de intelligente HomePod Mini van Apple zal het mij zelf vertellen, als ik hem win tenminste ......😇🙃😊

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10723 reacties
  • 29 december 2024

Is wel een een slordige formulering. Volgend jaar maar iets meer investeren in betere spellingscontrole. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • 29 december 2024
Jeroen van KPN schreef:

Is wel een een slordige formulering. Volgend jaar maar iets meer investeren in betere spellingscontrole. 

Beste ​@Jeroen van KPN je moet gewoon AI gebruiken, net als men bij de ondertiteling doet tegenwoordig, het is lachen, gieren, brullen en vooral huilen als je ziet hoe AI vertaalt bij sommige programma's, of zelfs helemaal geen ondertiteling meer doet zoals bij de afgelopen 2 afleveringen van MCW op SBS6 op zondagavond. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 30 december 2024

Samen naar het Rijksmuseum.

Kunst verbindt, inspireert en maakt gesprekken los. Maak kans op 2 tickets voor het Rijksmuseum,
neem iemand mee en beleef samen een onvergetelijke dag vol kunst en cultuur. En natuurlijk mogen kinderen t/m 18 gratis mee.

Zeker (mee)doen, het is de moeite waard!

Voor ons kan ook het luikje van 30-12 dicht blijven. Heb een Museumjaarkaart en mijn ega bezit een VipCard van de Vriendenloterij. Derhalve hebben we al gratis toegang tot het Rijks. En de kinderen? zie zijn allang de deur uit. De as. winnaars alhier wensen we veel museumplezier!

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 30 december 2024
Jeroen van KPN schreef:

De tekst is aangepast zie ik, 👍 😐.

• Slimmerik
  • 73 reacties
  • 1 januari 2025

Wat een aanfluiting die kalender. Waar zijn die leuke kadootjes dan? Het lijkt de staats of Postcodeloterij wel... kans maken. Maar dat noem ik geen prijs.. dat zijn stompzinnige spelletjes die ik eerder deze maand ook al uitpakte bij KPN. En ook die voegde niet toe.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 6 januari 2025

De Attentkalender was dit jaar voor het eerst en is met veel plezier en zorg samengesteld: we kijken terug op een geslaagde kalender.  

We willen iedereen hartelijk bedanken voor de enthousiaste reacties en voor het af en toe scherp houden van ons. Jullie betrokkenheid en feedback worden gewaardeerd!