Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Combivoordeel is vernieuwd! We zijn blij met jou als klant. Daarom kan je leuke voordelen krijgen, die nu nóg leuker geworden zijn. Lees maar mee.

Alles over Combivoordeel

We zijn blij met jou als klant, of je nou net bij ons zit of al een tijdje.
Daarom krijg je mooie voordelen.
Zeker als je KPN Internet en Mobiel hebt.
Dan geniet je elke maand van Combivoordeel, zoals korting op je abonnement of Netflix cadeau. Elke maand weer.

Wat is Combivoordeel?

Weet je dat je Combivoordeel krijgt als je Internet en Mobiel bij ons neemt? Je geniet dan bijvoorbeeld van korting op je abonnement. Of je krijgt Netflix cadeau, als keuzevoordeel. 

Level up

Stapel andere producten boven op de basiscombinatie Internet en Mobiel. Daarmee pak je punten voor levels met nóg meer voordelen. Dat tikt lekker aan.

Check in MijnKPN jouw level, hoe je in het volgende level komt en kies jouw voordelen!

Check je level

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Combivoordeel level 2

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Combivoordeel level 3

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen

In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan.
In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Wil je een uitgebreider abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.

Voorbeeld:
Je zit in level 3 en kiest voor Disney+ Standaard, ter waarde van €9,99 per maand.
Wil je liever Disney+ Premium voor €13,99 per maand? Dan betaal je alleen het verschil van €4,- per maand bij.

Keuzevoordeel: heb je het entertainmentpakket dat je kiest al?

Let op: Je hoeft diensten in het keuzevoordeel niet eerst op te zeggen. Kies bij ons het keuzevoordeel dat je wilt en log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens. Je account wordt dan automatisch overgezet.

Er is 1 uitzondering:

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

We hebben alles overzichtelijk voor je op een rij gezet. Lees hier wat je eventueel moet doen:

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak 4 punten bij:

Elk extra mobiele abonnement.

Pak 2 punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak 1 punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • Tv-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN Veilig, ESET, 1Password en Google One

Veelgestelde vragen

In welk level zit ik?

In MijnKPN zie je in welk level je zit, hoeveel punten je hebt én hoeveel je er nog nodig hebt voor het volgende level.

Hoe kom ik in level 1?

Je zit al in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt. Let op: dit dient een mobiel abonnement te zijn, geen data only abonnement. Je kunt wel extra punten sparen als je naast een mobiel abonnement ook een data only abonnement hebt. 

Krijg ik automatisch de nieuwe Combivoordelen?

Nee, je krijgt niet automatisch de nieuwe Combivoordelen. Je moet dit zelf regelen via MijnKPN.

Als je op dit moment al €5 Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel dat past bij jouw level, vervalt de Entertainmentkorting van €5,-.
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Het is dus belangrijk om goed te overwegen of je wilt overstappen naar de nieuwe voordelen. Bekijk eerst welke voordelen het beste bij jouw situatie passen voordat je een keuze maakt.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Wat als ik al gratis opnemen in mijn abonnement heb?

Heb je het Opnemen Pakket nu gratis op basis van je Internet- en TV-abonnement met 2 tv-ontvangers? Dan blijft dat zo. Dit wordt niet als een Combivoordeel beschouwd. Ook als je van level 2 terug naar level 1 gaat, blijft het Opnemen Pakket in deze situatie gratis.

Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Wel is het belangrijk dat je elke 6 maanden jouw Combivoordelen opnieuw bevestigt. Dat doe je in de MijnKPN app. Ook kan je je voordelen in de app elke maand aanpassen, als je dat wilt!

Waarom moet ik elke 6 maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?

We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouw voordeel elke 6 maanden opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren. We brengen geen extra kosten in rekening.

Wat als ik niet op tijd mijn keuzevoordeel bevestig? 

Bevestig je niet op tijd (na 6 maanden) je keuzevoordeel, dan wordt het keuzevoordeel gepauzeerd: de dienst én de korting. Er worden dus geen kosten in rekening gebracht. 

Gebruik je het keuzevoordeel voor korting op een hogere variant van dat pakket? Ook dan worden er geen kosten berekend, omdat het keuzevoordeel tijdelijk gepauzeerd wordt. 

Zo gauw je je keuzevoordeel bevestigt, wordt het gelijk weer actief. 

Krijg ik een herinnering als ik na 6 maanden mijn keuzevoordeel moet bevestigen?

Ja! Je krijgt van ons een e-mail en een herinnering om je keuzevoordeel opnieuw te bevestigen. Wil je extra zekerheid? Dan kan je zelf ook een notitie maken, bijvoorbeeld op je kalender of in je agenda.

Ik heb al een abonnement op mijn gekozen cadeau (bijvoorbeeld op Netflix). Kan ik dat alsnog cadeau krijgen?
Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen. Heb je al een eigen abonnement op deze dienst? Geen probleem! Wij zetten je abonnement om, zodat je ‘m cadeau krijgt en er niets meer voor hoeft te betalen.

Ik heb Internet van XS4ALL of Telfort. Krijg ik dan ook Combivoordeel?

Ja. Heb je ook KPN Mobiel, dan kan je via MijnKPN de overstap maken naar de nieuwe Combivoordelen. Hier kan je ook je keuzevoordeel activeren dat past bij je level.

Ik zit in het hoogste level, wat houdt Service Plus in?

Zit jij in het hoogste level (3) van het nieuwe Combivoordeel, dan krijg je daar gratis Service Plus bij! Dat betekent dat je

• voorrang krijgt in de wachtrij als je contact opneemt via de MijnKPN app. Je wordt altijd verbonden met de meest geschikte medewerker.
  • Je krijgt een exclusieve korting van 50% op telefoonhoesjes- en accessoires (m.u.v. Apple originals) in de KPN winkel.

Let op: Heb je nu al de extra Service+ optie voor 5 euro per maand?
Dan blijft dit hetzelfde, ook de service die je gewend bent blijft onveranderd. 

Meer informatie lees je ook hier: KPN Combivoordeel: Combineer meer, krijg meer

Hoeveel levels haal jij? Voldoende voor jouw ideale keuzevoordeel? We zijn benieuwd!
Laat het ons weten – en stel gerust je vragen.

805 reacties

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025

Jammer dat niet vermeld is wat het nieuwe keuzevoorbeel behelst maar dat je in de MijnKPN app moet gaan zoeken. Overigens staat daar dat mijn keuzevoordeel nu €5,- combivoordeel is. Is de hoogte van het keuzevoordeel nog afhankelijk van de keuze van entertainmentpakket?

En wat als je enkel Netflix Standaard zou willen maar level 1 of 2 hebt?

DannyK_
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img
  • KPN medewerker
  • 25 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:

Jammer dat niet vermeld is wat het nieuwe keuzevoorbeel behelst maar dat je in de MijnKPN app moet gaan zoeken. Overigens staat daar dat mijn keuzevoordeel nu €5,- combivoordeel is. Is de hoogte van het keuzevoordeel nog afhankelijk van de keuze van entertainmentpakket?

Je 5 euro entertainment komt te vervallen als je overgaat naar de nieuwe combivoordelen, dit kan afhankelijk van je situatie onderaan de streep voordeliger zijn.
Zelf had ik ook de 5 euro entertainmentkorting, maar zojuist omgezet naar HBO Max Premium.
Omdat ik level 3 ben kan ik dus kiezen voor HBO Max Standaard (a € 10,- p/mnd), echter is dat nu als korting toegepast op HBO Max Premium waardoor het pakket me maar 4 euro p/mnd kost ipv 9 euro p/mnd (13,99 - 5 euro entertainment).

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 4 februari 2025

Ik heb internet en mobiel als datasim en toch zit ik niet in Level 1.

Dus mobiel als datasim telt dus weer niet mee?

Dus weer geen gratis pluspakket.

Als dit klopt dan graag duidelijk vermelden dat mobiel alléén geldt bij 06 nummers en niet bij 097 nummers.

• 3034 reacties
  • 4 februari 2025

Als je 2 tv ontvangers hebt, krijg je dan ook 2 keer 2 punten? 

Bij level 3 krijg je gratis Service Plus. Ik dacht dat da stopgezet was? Hoe zit dat?

Als je gratis Service Plus krijgt, wat kost een Fritzbox dan nog? Want daar zit Service Plus bij in begrepen. 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025

Als ik geen Netflix Standaard kan kiezen bij level 1 dan heb ik er helemaal niets aan.

Ik vind het ook vreemd dat KPN dan niet gewoon €8,99 korting geeft op Netflix Standaard zodat je alleen de meerprijs t.o.v. Netflix Basic betaalt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 4 februari 2025
wjb schreef:

Jammer dat niet vermeld is wat het nieuwe keuzevoorbeel behelst maar dat je in de MijnKPN app moet gaan zoeken.

Uhm… deze staan in het artikel genoemd?

Toon inhoud
Per level staan de keuzevoordelen waaruit je kunt kiezen vermeld

wjb schreef:

Als je een Level 1 of Level 2 pakket hebt, maar liever alleen Netflix Standaard wilt, dan kan dat. Je ontvangt dan een korting ter waarde van Netflix Basic op je abonnement.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 851 reacties
  • 4 februari 2025

Ik vind die verplichte check elke 6 maanden wel een dingetje, het wordt op pauze gezet, maar als ik dan aangeef het is nog steeds oké, wordt de pauze periode dan gekort op de factuur als ik niet binnen x dagen reageer.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025

Ik heb al Level 3 en heb dit zojuist omgezet naar HBO Max. Deze had ik al betaald, dus ben ik nu € 4,99 goedkoper uit. 😁
Leuke actie ​@Shyrin van KPN!

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025
JanD schreef:

Als het enkel data is, dan is het een data-abonnement en geen mobiele (telefonie).

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
Shyrin van KPN schreef:
wjb schreef:

Jammer dat niet vermeld is wat het nieuwe keuzevoorbeel behelst maar dat je in de MijnKPN app moet gaan zoeken.

Uhm… deze staan in het artikel genoemd?

Toon inhoud
Per level staan de keuzevoordelen waaruit je kunt kiezen vermeld

Er staat niet wat het keuzevoordeel is, een korting op de gekozen dienst of de gekozen dienst gratis.

Ik begrijp uit MijnKPN dat de gekozen dienst gratis zal zijn. Waarom schrijven jullie dat hier dan niet?

Shyrin van KPN schreef:
wjb schreef:

Als je een Level 1 of Level 2 pakket hebt, maar liever alleen Netflix Standaard wilt, dan kan dat. Je ontvangt dan een korting ter waarde van Netflix Basic op je abonnement.

Waarom schrijven jullie dat hier dan niet? Nu blijkt dat nergens uit, ook niet uit de mogelijkheden die binnen MijnKPN getoond worden.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 287 reacties
  • 4 februari 2025
JanD schreef:

Valt me ook al op. Mijn datasim is wel een “gratis” sim die ik als ex XS4ALL klant krijg.

@JanD geldt dat voor jou ook?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 4 februari 2025

Ik vind het nog een beetje onduidelijk eigenlijk.

Als je dus internet tv en een mobiel abonnement heb zit je in level 1 ?

Het wordt er zo niet makkelijker op…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 4 februari 2025
bnh schreef:
JanD schreef:

Als het enkel data is, dan is het een data-abonnement en geen mobiele (telefonie).

Beste ​@bnh dat klopt maar ten dele, want ik krijg wel dubbele data en combivoordeel in financiële zin, gelijk als bij de mobiele 06-nummers.

KPN moet uitsluitingen duidelijker vermelden, want nu ga ik er vanuit dat ik in level 1 val, maar dat is dus (nog) niet zo en dus (nog) geen pluspakket gratis.

Ik wacht op een reactie van KPN aangaande mijn 1e reactie binnen dit topic.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025
JanD schreef:
bnh schreef:
JanD schreef:

Beste ​@bnh dat klopt maar ten dele, want ik krijg wel dubbele data en combivoordeel in financiële zin, gelijk als bij de mobiele 06-nummers.

KPN moet uitsluitingen duidelijker vermelden, want nu ga ik er vanuit dat ik in level 1 val, maar dat is dus (nog) niet zo en dus (nog) geen pluspakket gratis.

Ik wacht op een reactie van KPN aangaande mijn 1e reactie binnen dit topic.

Die dubbele data is een extraatje van KPN, wat ook logisch klinkt bij een data-abonnement. Echter, heeft KPN blijkbaar de keuze gemaakt om de gewone data-abonnementen niet mee te nemen in dit puntensysteem. Het zou natuurlijk ook een fout kunnen zijn die gefixed moet worden. Dus goed dat je het aankaart! Mogelijk ​@Shyrin van KPN  hier wat meer uitleg over geven.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025

Oeh, hier is sterk over nagedacht! Ziet er uit als een goede verbeteringen waar je volgens mij netto meer op kan besparen. Ook super mooi en goed dat Service Plus niet naar het kerkhof is verplaatst.

Een puntje mag wat mij betreft terug naar de tekentafel; net zoals ​@Speedmaster zegt is die 6 maanden check raar en onhandig. Het is lief om te controleren of het nog past, maar doe dat dan in voordeel van de klant; behoudt de voordeel tot de klant het anders wilt en dus veranderd. - Dit voelt goedkoop gebruik maken van de mensen die het gaan vergeten.

Volgens MijnKPN zit ik in Level 3. Ik had voorheen Netflix al via KPN met die 5 euro korting. Dus ik betaalde een lager bedrag voor Netflix. Begrijp ik nu dat Netflix dus volledig gratis wordt?

En kan ik dus óók nog iets kiezen onder Level 2 en 1? Of is dat iets teveel van het goeie? Dus eigenlijk krijg je nu drie “cadeaus” per level?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025
ikheetjeff schreef:

Oeh, hier is sterk over nagedacht! Ziet er uit als een goede verbeteringen waar je volgens mij netto meer op kan besparen. Ook super mooi en goed dat Service Plus niet naar het kerkhof is verplaatst.

Een puntje mag wat mij betreft terug naar de tekentafel; net zoals ​@Speedmaster zegt is die 6 maanden check raar en onhandig. Het is lief om te controleren of het nog past, maar doe dat dan in voordeel van de klant; behoudt de voordeel tot de klant het anders wilt en dus veranderd. - Dit voelt goedkoop gebruik maken van de mensen die het gaan vergeten.

Volgens MijnKPN zit ik in Level 3. Ik had voorheen Netflix al via KPN met die 5 euro korting. Dus ik betaalde een lager bedrag voor Netflix. Begrijp ik nu dat Netflix dus volledig gratis wordt?

En kan ik dus óók nog iets kiezen onder Level 2 en 1? Of is dat iets teveel van het goeie? Dus eigenlijk krijg je nu drie “cadeaus” per level?

Vraag 1: Als je nu de korting pakt en hetzelfde kiest, krijg je het gratis (je betalingsverplichting vervalt automatisch).

Vraag 2: Je kunt, zelfs als je level drie bent, gewoon een level twee actie pakken.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4335 reacties
  • 4 februari 2025

@Marlon92 ​@ikheetjeff kijk even de onderste regel van dit artikel. De Service+ waar hier over word gepraat is wel daadwerkelijk anders dan de oude service plus. (Welke nog steeds blijft bestaan voor de mensen die dat afnamen)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 februari 2025

Ik kan in level1 well kiezen voor Netflix maar niet voor ESPN

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025

*

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025
bnh schreef:

Vraag 2: Je kunt, zelfs als je level drie bent, gewoon een level twee actie pakken.

@bnh thanks, maar je kan dus niet een Level 2 cadeau én Level 3 cadeau kiezen? Dus eigenlijk krijg je met een hoger level alleen meer keuze.

Onderstaande schept mij een ander beeld, al is het natuurlijk ook wat je graag wilt lezen. (“Krijg je in alle levels een cadeau..”) Zou dan eigenlijk moeten zijn “Krijg je in alle levels een cadeau om uit te kiezen”

Shyrin van KPN schreef:

...Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen.

Ik_Combineer schreef:

​De Service+ waar hier over word gepraat is wel daadwerkelijk anders dan de oude service plus.

@Ik_Combineer Wat is het verschil dan? Geen niet-KPN vragen meer?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025
Ik_Combineer schreef:

@Marlon92 ​@ikheetjeff kijk even de onderste regel van dit artikel. De Service+ waar hier over word gepraat is wel daadwerkelijk anders dan de oude service plus. (Welke nog steeds blijft bestaan voor de mensen die dat afnamen)

Het betreft alleen voorrang in de wachtrij zoals ik het zie.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 4 februari 2025
ikheetjeff schreef:
bnh schreef:

@bnh thanks, maar je kan dus niet een Level 2 cadeau én Level 3 cadeau kiezen? Dus eigenlijk krijg je met een hoger level alleen meer keuze.

Inderdaad, het blijft natuurlijk geen feest :P 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 4 februari 2025
FLMVDB schreef:

Ik kan in level1 well kiezen voor Netflix maar niet voor ESPN

Wat gebeurt er dan als je voor ESPN kiest.

• Helper
  • 33 reacties
  • 4 februari 2025

Ik neem zelf mobiel, internet en Storytel (5 euro voordeel) af via kpn. Netflix Premium betaal ik via Netflix zelf. Omzetten heeft dus geen voordeel voor mij. Wel jammer dat dit de zoveelste wijziging is waar je voordelen verliest als je ooit iets wijzigt (gratis opnemen en 5 euro combivoordeel). Het lijkt er sterk op dat jullie iedereen op de huidige prijs willen houden want als je ooit een verlengaanbod accepteert vervallen veel voordelen dat het voordeel eigenlijk niet meer de moeite waard is. Terwijl jullie al vrij kostbaar zijn geworden.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025
bnh schreef:

Inderdaad, het blijft natuurlijk geen feest :P

Gierige Hollander he

Reageer

*