Skip to main content
Vraag

Abonnement koppelen lukt niet doordat ik geen verificatiecode krijg

• February 23, 2026
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Probeer een abonnement te koppelen maar lukt niet doordat ik geen verificatie code krijg

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2026

Doordat ik per ongeluk mijn account heb verwijderd, heb ik eeen nieuw account aangemaakt maar daardoor ben ik al mijn gegevens kwijt. Probeer mijn huidige abonnementen weer te koppelen, bij één is dat gelukt maar ik moet nog twee abonnementen toevoegen en daarvan krijg ik geen verificatiecode binnen

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 23, 2026

Kun je wat duidelijker zijn ​@Jansjeantonia ? Onze glazen bol werkt niet.

Welk abonnement waaraan koppelen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2026

Doordat ik per ongeluk mijn account heb verwijderd, heb ik eeen nieuw account aangemaakt maar daardoor ben ik al mijn gegevens kwijt. Probeer mijn huidige abonnementen weer te koppelen, bij één is dat gelukt maar ik moet nog twee abonnementen toevoegen en daarvan krijg ik geen verificatiecode binnen

Hallo ​@Jansjeantonia ,

Je kunt jouw abonnementsnummer terugvinden op de factuur.

Heb je die niet meer? Dan contact opnemen met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

De procedure van koppelen:

Mobiel abonnement koppelen

3. Je komt hierna op het ‘Abonnement toevoegen’ scherm. Klik op het type abonnement (in dit geval 'Mobiel of Mobiel Internet') dat je wilt toevoegen [groen].

Klik daarna op Volgende stap [rood] om verder te gaan.

4. Vul hier het 06-nummer of 097-nummer in van het abonnement dat je wilt koppelen. In het voorbeeld gebruiken we een 06-nummer.

Druk op Verder [groen].

5. Vul de gevraagde gegevens in. Het klantnummer vind je in jouw bestelbevestiging en op de factuur.

Klik vervolgens op Controleer gegevens [groen].

Hierna is jouw mobiele product gekoppeld.

Bron:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Jansjeantonia welkom op de KPN Community! Dat kan dan even knap lastig zijn, lukt het nu met de tips van Noordzee en Huistijger om de abonnementen weer te koppelen? Het aangehaalde artikel op de kennisbank zou ook mijn eerste advies zijn.

Is het uiteindelijk nog gelukt?

Â