Skip to main content

In de mijn gesprek app wordt niet om de zoveel tijd automatisch de gebruikerslijst opnieuw opgehaald. Dit betekent dat bij elke wijziging de gebruiker of handmatig zijn contactenlijst moet bijwerken (door bovenaan het contacten tab het scherm naar beneden te trekken en een refresh forceren). Of je moet wachten op een software update van de app, dan gebeurt het volgens de support van KPN ook. (niet getest maar geloof dat wel). 

 

Het liefst zou ik gewoon live synchronisatie willen zien, dat als je wat aanpast in het portaal over de medewerkers dat het dan direct in hun telefoon terug te zien is. Mocht dit niet kunnen lijkt een dagelijkse/wekelijkste automatische refresh toch wel op zijn plek.

 

Automatisch sychronisatie lijkt me toch wel één van de basis functionaliteiten van een contacten/bel app.

 

Hoi @WoltervD, welkom! Ik begrijp dat je het hebt over de MijnGesprek app van KPN EEN? Dat is een zakelijk product en aangezien dit het consumentenforum is van KPN moet ik je voor vragen hierover dan ook doorverwijzen naar het Zakelijk Forum van KPN.