Skip to main content
Vraag

Bestelling vaste telefoon die ik nodig heb is niet zichtbaar, wat nu?

  • 28 August 2024
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

betselling vaste telefoon niet zichtbaar en die kan je niet toevoegen aan mijnkpn. En nu? Als slechthorden zit ik al 10 dagen zonder mijn vaste lijn! Mijn lijn met de buitenwereld!

Hoi @vrouwmens, welkom op onze community!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. 

Waar loop je precies tegenaan? Bij de meeste bestellingen zou je binnen 10 dagen in ieder geval wel iets van een e-mail met informatie moeten hebben gehad.
Je kunt ook altijd even met ons bellen (vanaf een ander toestel dan) op 0800-0402 of even langs een van onze winkels als het haast heeft.


als slechthorende kan ik niet op een ander toestel bellen!

Waardeloos om zo te moeten functioneren, niet dus ….


Hallo @vrouwmens ,

Als bellen naar 0800-0402 niet lukt? 

Mijn advies is dan om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Daar kunnen ze jou ook verder helpen. 
 


Hallo @vrouwmens ,

Als bellen naar 0800-0402 niet lukt? 

Mijn advies is dan om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Daar kunnen ze jou ook verder helpen. 
 

@vrouwmens

Is het al gelukt via de KPN-winkel? 


als slechthorende kan ik niet op een ander toestel bellen!

 

Dat klopt niet helemaal. Een zeer slechthorende kennis van mij belt uitsluitend met z'n smartphone. Want z'n hoorapparaten werken via bluetooth met de smartphone. Hij kan juist met z'n ook aanwezige vaste telefoon niet goed bellen.

Verder natuurlijk een vervelende toestand. Want je kunt er ook niet ‘achteraan bellen’ nu. Maar daarvoor is een prima, gratis, dienst beschikbaar: https://www.kpnteletolk.nl/. 

KPN bellen of pizza bestellen? Met Teletolk bellen.


Reageer