Skip to main content

Mijn vrouw en ik hebben 3 mobiele abonnementen en thuis intetnet/tv/bellen.

Als ik mijn mobiele nummer koppel met kpn compleet dan wordt die bij mijn vrouw ontkoppeld. Hoe kan dan ?

Wij moeten toch alle 2 onze telefoons kunnen koppelen ?

Heb nog een andere vraag de factuur van het abonnement van mijn vrouw komt altijd bij mij binnen. Kan ik dat online veranderen ?

Ik ben wel de hoofdgebruiker.

 

Hoi @brunomax, goede vraag. Dit gebeurt als de beide abonnementen onder hetzelfde klantnummer staan. Het wordt dan als één geheel gezien. Dus als je dan een van beide nummers koppelt, gaat de andere mee. We kunnen in de meeste gevallen wel een van de abonnementen afsplitsen naar een eigen klantnummer. Dit is mogelijk als het af te splitsen abonnement géén toestelkrediet bevat. Dit omdat het toestelkrediet ook gekoppeld is aan het klantnummer. Bij het splitsen kan verder ook niets gewijzigd worden aan de tenaamstelling van het abonnement. En er mag geen sprake zijn van een betaalachterstand. 

Als jullie aan deze voorwaarden voldoen, dan kunnen we dit regelen, Je kunt hiervoor bellen met 0800-0402, of een chat starten via de servicepagina. Wil je het via het forum regelen, vul dan je forumprofiel in. Reageer als je dit gedaan hebt, en geef ook even aan welk van de beide abonnementen een ander klantnummer moet krijgen.