Skip to main content

Mijn Kpn app op mobiel  geeft regelmatig de melding dat men onderhoud pleegt probeer het later nog eens. terwijl dit niet het geval is. Als ik dan mijn app deinstaleer en daarna weer opnieuw download  werkt het weer naar behoren .maar na een paar keer gebruik te maken loopt hij weer vast met de melding over onderhoud etc .en kom ik er dus niet in en moet ik weer opnieuw  deinstaleren  en downloaden.. 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen @Breev en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk lastig dus goed dat je hier melding van maakt. Heeft dit eerder wel goed gewerkt? En hoe regelmatig is regelmatig in dit geval? Het komt mij niet meteen bekend voor maar ik wil graag kijken of we dit probleem voor je op kunnen lossen. Zou je eens een printscreen willen sturen van deze melding? Waar ik verder nog benieuwd naar ben, is wat voor mobiele telefoon je in gebruik hebt en of deze verder ook helemaal up to date is qua software updates e.d. 

En kun je eens kijken of je wel in kunt loggen via de website op MijnKPN op het moment dat je via de app de melding krijgt dat er sprake is van onderhoud? Zie je bevindingen graag tegemoet!


Helaas loopt de app  na twee drie keer weer vast en moet ik deinstaleren en weer opnieuw downloaden 

Als de app vast loopt krijg ik de melding over onderhoud aan de app  log in op mijn Kpn .com daar kom ik wel in met mijn gegevens. De app start dus niet door en blijft melding geven onderhouds werkzaamheden. .

Vriendelijke groet

 


Dankjewel voor de toelichting @Breev. Welk type toestel gebruik je en is deze ook helemaal bijgewerkt qua software updates?


  ik maak gebruik van Android 10  one plus 5

Vriendelijke groet


Check! Heeft dit in het verleden wel goed gewerkt dan? Ik herken dit probleem totaal niet dus een directe oplossing heb ik niet voorhanden @Breev. Ik wil natuurlijk wel voor je kijken of we dit probleem voor je kunnen verhelpen. Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan)? Dan ga ik kijken of ik hier een ticket voor onze technische dienst voor aan kan maken zodat zij hier wat dieper in kunnen duiken!


Hoi @Breev, ik heb niks meer van je vernomen maar laat je van je horen mocht je mijn hulp nog nodig hebben?


Helaas nog steeds het zelfde probleem . deinstaleren en opnieuw downloaden..daarna werkt het weer ma aar na een paar keer gebruikt hebben gemaakt van de app. weer de melding  wij werken aan de site.log in bij kpn .com.dat gaat wel .maar de app komt steeds weer met de zelfde melding wij werken aan de app.

Maak gebruik van Android 10 dus mag geen brobleem zijn 

Vrg Rob Breevoort 


Dan ga ik kijken of ik hier een ticket voor aan kan maken @Breev. Dan gaat onze technische dienst hier dieper induiken en kijken of zij wellicht de oorzaak weten te achterhalen. Mag ik je daarvoor wel vragen om je forumprofiel in te vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?  Alvast bedankt. 


 tot  zover aangepast  


 tot  zover aangepast  

Top, dankjewel @Breev. Ik zie nu wel 2 mobiele nummers in je profiel staan, kun je het nummer laten staan waarmee je de problemen ervaart i.c.m. de MijnKPN app? Alvast bedankt :) 


Yes, dankjewel @Breev. Heb je (tot slot) nog een screenshot voor me van wanneer je deze melding te zien krijgt? Zou je die hier anders willen delen met me? Alvast bedankt!


 


Als nu de app deinstaleren en weer opn Download 

werkt het  weer als ik de gevraagde stappen doorloop.echter na 2 a 3 keer de app te hebben gebruikt  loopt hij weer vast en krijg ik de tekst als in het screenshot . en moet ik verder via de website . En mobiel  mb,s delen kan alleen via de app volgens mij.


Als nu de app deinstaleren en weer opn Download 

werkt het  weer als ik de gevraagde stappen doorloop.echter na 2 a 3 keer de app te hebben gebruikt  loopt hij weer vast en krijg ik de tekst als in het screenshot . en moet ik verder via de website . En mobiel  mb,s delen kan alleen via de app volgens mij.

Super @Breev, bedankt voor het screenshot! Ik heb dit doorgezet naar een club die hier wat dieper in kan duiken en zodra ik terugkoppeling heb, laat ik je dat via deze weg meteen weten! 


Goedendag  .Ik heb  de app inmiddels werkend gekregen.  Na veel zoeken in de instellingen mobiele data op de achtergrond aan gezet  en hij geeft nu geen problemen meer. Vrg Rob Breevoort