Gaat KPN er nog wat aan doen zodat de app ook op mijn telefoon gaat werken?
Admin edit: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt
Je werd gevraagd om een apart topic aan te maken als het inloggen nog niet werkte,
Afgelopen week was er een korte verstoring met MijnKPN, maar deze is inmiddels verholpen. Ik begrijp dat je nu nog steeds een foutmelding krijgt, als je probeert in te loggen: “Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.?
Dat moet vast wel op te lossen zijn. Ik heb een aantal vragen om het plaatje voor mezelf compleet te krijgen:
- Gebruik je de app nu voor het eerst of heb je er eerder wel gebruik van kunnen maken?
- Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
- Lukt inloggen in MijnKPN Web wel? Dit is de link van MijnKPN Web
Ik ben benieuwd of je dan dezelfde foutmelding krijgt? - Wil je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw Community profiel het e-mailadres van jouw KPN ID account noteren?
Het weekend staat voor de deur, dus mocht ik extra hulp nodig hebben om het voor je op te lossen, dan kan dat pas na het weekend. Gelukkig kun je de vakjes van de eerdere dagen in de Attentkalender nog steeds openen .
App gebruik ik voor het eerst.
App heb ik al 2x verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem.
Inloggen bij MijnKPN Web lukt wel.
E-mailadres ingevuld bij "Persoonlijke opmerkingen".
Eerder advies om wachtwoord te wijzigen hielp ook niet.
Als ik in de app inlog krijg ik wel de melding dat er een bericht naar de telefoon wordt gestuurd met een code, de verificatie in 2 stappen, vul ik die in dan krijg ik de melding: Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. En dat lukt al 2 weken niet!
Inloggen via de website op MijnKPN lukt wel begrijp ik. Krijg je daarbij ook die code via SMS?
Jawel, dat gaat al jaren goed.
Ik heb exact hetzelfde probleem als satfun51
We hebben achter de schermen navraag gedaan,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.