Skip to main content
Antwoord

E-mailadres facturen gewijzigd maar ontvang deze nog steeds op het oude e-mailadres

• May 5, 2023
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb in MijnKPN mijn emailadres van mijn KPN-ID veranderd, maar krijg nog steeds mijn facturen op mijn oude emailadres. Kan KPN dit voor mij regelen (nl. facturen naar mijn nieuwe emailadres)?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt! Ik zie dat het e-mailadres inmiddels al is gewijzigd, maar ik heb voor de zekerheid jouw e-mailadres nog eens opgeslagen in onze systemen. 😊

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @andreheijstek. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw contact e-mailadres te wijzigen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres (oud en nieuw) achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik het e-mailadres wijzigen in onze systemen. Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2023

Gegevens staan in mijn profiel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik mis alleen nog het oude en nieuwe e-mailadres in jouw profiel? Zou je dat nog willen achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 10, 2023

Done

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt! Ik zie dat het e-mailadres inmiddels al is gewijzigd, maar ik heb voor de zekerheid jouw e-mailadres nog eens opgeslagen in onze systemen. 😊