Skip to main content

Beste,

Ik wil van een van mijn email adressen het wachtwoord wijzigen, echter dit email adres is onder mijn normale KPN ID niet terug te vinden. Het is een “oud” …. @planet.nl email adres, en staat er niet tussen.

Uw collega gaf aan dat dit email adres wel bestaat, echter blijkbaar onder een ander klantnummer. Ik was niet bekend met dit andere klantnummer. Ik heb op aangegeven van uw collega een nieuw ID account, met behulp van ditvoor mij “nieuwe” klantnummer, aangemaakt. Daar zou ik het email adres gaan terugvinden, zo gaf men aan. 

Echter als ik in dit nieuwe ID account inlog en opzoek ga naar mijn missing email account, dan kom ik hetzelfde overzicht tegen, wat ik ook onder mijn normale ID account had. 

Het bijzondere is, dat onder mijn normale KPN ID account alle email accounts nu weg zijn, en dus blijkbaar verplaatst naar het nieuwe ID account.

Gaarne uw assistentie

Diruk

Ik wil van een van mijn email adressen het wachtwoord wijzigen, echter dit email adres is onder mijn normale KPN ID niet terug te vinden. Het is een “oud” …. @planet.nl email adres, en staat er niet tussen.

Ook niet als alias van één van de emailaccounts op https://email.kpn.com?

Ook ik heb mijn @planet.nl emailadres als alias bij één van onze @kpnmail.nl emailaccounts.

 

Het aanmaken van een nieuwe KPN ID om vervolgens jouw product mee te koppelen heeft uiteraard weinig zin, het leidt er alleen maar toe dat dat product naar jouw nieuwe KPN ID verhuist is en dus ook verwijderd is bij jouw oude KPN ID.


Neen, ook niet als een alias zichtbaar. 

Inderdaad, de hele handel is nu verhuisd. 

 


Wat voor een abonnement heb je waar dat e-mailadres bij zou horen?

Heb je ooit een e-mailonly abonnement afgesloten omdat je naar een andere provider overstapte?


Goed dat je dit hier komt melden, Diruk. We gaan je helpen duidelijkheid te scheppen. En daarna gaan we het hebben over hoe je dat adres kunt beheren. Vul je forumprofiel in, met het mailadres in het vak ‘persoonlijke opmerking’. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan help ik je verder.