Skip to main content

Na het inloggen krijg ik altijd (!) deze melding. Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een + teken in mijn (geldige) e-mailadres. Kan dit technische probleem opgelost worden.

Kan via omweg dan wel op MijnKPN komen, maar is vreemde / onjuiste foutmelding.

Hallo @Oprins die ….+….@…. accepteert KPN (nog) niet, het plusteken is een ongeldig karakter binnen het mailaccount.

Het is dus geen technisch probleem bij KPN.


Hallo @Oprins die ….+….@…. accepteert KPN (nog) niet, het plusteken is een ongeldig karakter binnen het mailaccount.

Het is dus geen technisch probleem bij KPN.

KPN accepteert deze wel, want ik kan met dit e-mailadres gewoon inloggen en heb er een KPN id mee kunnen aanmaken. Alleen het vervolgscherm (of gegevens nog kloppen) accepteert deze blijkbaar niet en geeft een foutmelding die suggereert dat er een storing is en dat ik later opnieuw moet proberen. Geef dan duidelijk aan dat e-mailadres niet juist is of gebruikt mag worden, omdat er ongeldige tekens in zitten.


Hallo @Oprins ik weet dat er ‘gedoe’ is (geweest) omtrent de (on)mogelijkheden van de + in een mailaccount.

Wacht s.v.p. de reacties van medeforumleden of het moderatieteam af.

 


Ha @Oprins, welkom! JanD zegt het mooi:

Hallo @Oprins ik weet dat er ‘gedoe’ is (geweest) omtrent de (on)mogelijkheden van de + in een mailaccount.

Ik weet niet precies waarom dit zo gaat, maar ik ga het wel voor je uitzoeken! Zodra ik meer weet, kom er ik bij je op terug. Bedankt voor het melden in ieder geval!


Mijn collega's geven inderdaad aan dat dit een bekend probleem is en dat dit voorlopig niet veranderd wordt. Heb je nog een ander e-mailadres? Dan is het aan te raden om een ander KPN ID aan te maken en je diensten daaronder te koppelen. Als je dit verder geen probleem vindt, dan kan je het natuurlijk zo laten voor wat het is.