Skip to main content

hallo, ik kan bundel aanschaffen voor mb's hij zegt dat ie dit niet kan verwerken en op internet krijg 

Technische foutcode 52094 

nu heb ik al meerde malen gebeld met de klantenservice die dit voor mij zouden uitzoeken en terugbellen dit is tot op heden niet gebeurd ???? en vraag me dan ook af hoe serieus kpn zijn klanten neemt, ook vind ik het raar dat ik al bijna 8 jaar klant ben van kpn en bijna 2x zoveel moet betalen voor hetzelfde abbo? gaat iemand van kpn dit nog voor mij oplossen of ? ?????????? 

"ook vind ik het raar dat ik al bijna 8 jaar klant ben van kpn en bijna 2x zoveel moet betalen voor hetzelfde abbo?"

Als je abbonement is afgelopen, loopt deze door onder de zelfde voorwaarden. Na je contractperiode kan je onderzoeken of verlengen, overstappen of blijven met de huidige voorwaarden het beste is.

Verder zal een medewerker van KPN hopelijk kunnen uitleggen waarom jij niet bent teruggebeld.

Vul in je profiel vast alle gegevens in die nodig zijn en waarmee een medewerker jou kan helpen.

 


Hi Jordion, welkom op het forum. 

Ik kijk en denk graag met je mee. Welke bundel probeer je aan te schaffen en hoe probeer je dit precies te doen? 2x zoveel betalen lijkt mij ook vreemd, ook dit kijk ik voor je na. Het gaat hier wel om een abonnement van KPN?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Jordion, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.