Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. Op twee verschillende pc's geprobeerd met 2 verschillende browsers.

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt origineel topic

Beste @luuks, wat een irritant probleem 😞. Heb je jouw producten al eens geprobeerd te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? En heb je ook de mogelijkheid om het via de MijnKPN app te proberen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Het gaat om hetzelfde KPN ID als waar je mee inlogt op het forum?


Is het inmiddels opgelost, @luuks?


Nee, het probleem is niet opgelost. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd aan het profiel. 


Ik krijg dit soort meldingen. Ik wel mijn facturen inzien.


 


Bedankt! Ik zie niet meteen waarom het niet lukt, maar wil dat wel graag intern uit laten zoeken. Daar kan wel even wat tijd overheen gaan. Wil jij dat ik in de tussentijd iets wijzig voor je? Zo ja, wat zou je willen?


Hallo @luuks, hier zijn we even weer. We zien niet direct iets geks hier. Daarom nog wat aanvullende vragen. Als check eerst nog: je hebt dit probleem nog steeds, of is het inmiddels opgelost?

Als je het nog steeds hebt, heb je ook kunnen testen wat Marcia eerder vroeg:

Heb je jouw producten al eens geprobeerd te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? En heb je ook de mogelijkheid om het via de MijnKPN app te proberen? 

 

 


Hoi, nee het is niet opgelost. Ik heb nu de Mijn kpn app geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Als ik vanuit de app naar 'overzicht' klik, ga ik door de internetbrowser op telefoon en krijg ik de flikkerende grijze balkjes weer.

 

Ik zou graag mijn emailboxen willen bekijken, welke aliassen er op staan en eventueel een emailadres bij maken, maar krijg dit niet te zien.

 


Ik heb een ticket aangemaakt voor de collega's van de technische dienst. Het lijkt aan onze kant namelijk allemaal goed te staan. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?