Skip to main content
Antwoord

Geen sms-code bij inloggen voor iPhone 17 verlengaanbod

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

DaveFlash
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

blijkbaar is dit dus nog altijd niet gefixt? ik probeer op de iphone 17 pagina in te loggen om mijn verleng aanbod te zien, ik heb vandaag sinds het pre-order window open was vanmiddag, wel 20x geprobeerd, maar telkens krijg ik geen code binnen. terwijl de sms voor de normale 2fa login op het mijn kpn account wel werkt. (zo ben ik ook ingelogd met kpn id voor dit forum) 

Is er al enig zicht op een fix hiervoor? want ik ben nu sws buiten de boot gevallen voor de eerste lading iphone 17’s

nb: oh ja, de kpn website had trouwens ook vele kuren vandaag de hele dag, met vaak een lege pagina of een ‘tijdelijke storing’ melding tot gevolg, ik neem aan dat dit ook door de vele pre-orders van iphones kwam.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@DaveFlash, welkom op onze community! Ik vermoed dat dit inderdaad een tijdelijk issue is geweest. Is het in de tussentijd nog gelukt?

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hoi ​@DaveFlash, welkom op onze community! Ik vermoed dat dit inderdaad een tijdelijk issue is geweest. Is het in de tussentijd nog gelukt?

DaveFlash
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 10, 2025

idk, ik heb nog niet opnieuw gecheckt en heb inmiddels besloten dit jaar GEEN nieuwe iphone te halen en dus ook niet te verlengen.