Skip to main content
Antwoord

Gegevens zijn niet te wijzigen in MijnKPN

• March 24, 2021
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik probeer mijn adres te wijzigen via MijnKPN. Als ik daar ben ingelogd en kijk onder het kopje ‘gegevens’ dan kan ik enkel mijn naam, telefoonnummer, mailadres of wachtwoord wijzigen. Ik kan niks aanklikken wat adressen betreft.
Als ik het op de site zoek, dan word ik doorgelinkt naar…. MijnKPN.

Beste antwoord door Jose_

Goedemiddag @JiUWi, welkom op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om je adreswijziging door te geven via MijnKPN. Excuses voor het ongemak. Helaas kan ik jouw adres ook niet aanpassen, aangezien daar een extra verificatie voor nodig is die alleen via telefonisch en/of chat contact gedaan mag worden. Je kan via onze contactpagina een chat starten of bellen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402 om dit te regelen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2021

Goedemiddag @JiUWi, welkom op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om je adreswijziging door te geven via MijnKPN. Excuses voor het ongemak. Helaas kan ik jouw adres ook niet aanpassen, aangezien daar een extra verificatie voor nodig is die alleen via telefonisch en/of chat contact gedaan mag worden. Je kan via onze contactpagina een chat starten of bellen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402 om dit te regelen!