Skip to main content

Goedenavond, ik kan niet meer inloggen op de webmail van mijn kpnmail account.
Als ik inlog met mijn KPN ID (zelfde emailadres) zie ik het emailadres er niet bij staan. Als ik deze wil toevoegen krijg ik de melding "Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar”.

Als ik een mail naar het account stuur wordt deze doorgestuurd naar gmail. Het account werkt dus blijkbaar nog wel; maar omdat ik niet in webmail kan of het account zie in MijnKPN, kan ik dus ook de forward niet opheffen.

Waar moet ik beginnen?

U bent wel klant bij KPN? U bent niet overgestapt naar een andere provider ofzo?


U bent wel klant bij KPN? U bent niet overgestapt naar een andere provider ofzo?

Correct, al jaren klant bij KPN maar afgelopen jaar verhuisd; is echte een <name>@kpnmail.nl adres

Inloggen via webmail geeft de error: LGI-0006 KPN Webmail (kpnmail.nl)

Reset-linkje leidt naar de reset van het KPN ID ipv reset van het webmail account

na inloggen op KPN ID is  <name>@kpnmail.nl niet zichtbaar

koppelen van <name>@kpnmail.nl aan KPN ID geeft foutmelding "Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar"

Het account bestaat dus wel, maar lijkt niet gekoppeld of te koppelen :)


U bent dus verhuisd. Heeft u op het nieuwe adres misschien een nieuw abonnement afgesloten? 


U bent dus verhuisd. Heeft u op het nieuwe adres misschien een nieuw abonnement afgesloten? 

Ik denk het; onder producten zie ik nu 2x thuis (2 periodes) en 1x mobiel. kan ik op dit forum veilig klantgegevens delen?


Je persoonlijke gegevens plaats je in je forum profiel.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Alleen KPN medewerkers kunnen die lezen. Er is ook nog een vak "persoonlijke opmerkingen" waar je wat specifieke info kunt delen die verder niemand zien mag.


Een KPN medewerker moet denk ik even uw email adressen vanuit uw oude abonnement verplaatsen naar uw nieuwe abonnement. 


Een KPN medewerker moet denk ik even uw email adressen vanuit uw oude abonnement verplaatsen naar uw nieuwe abonnement. 

 

Dat zou inderdaad geweldig zijn!!!
Mijn contract details en het desbetreffende emailadres zijn toegevoegd aan mn profiel.

 


Hoi @emerentiana. Welkom op het KPN Forum! Wil je dat ik het e-mailadres als alias toevoeg aan het bestaande e-mailadres van het Internet en TV abonnement. Heb je voor de zekerheid nog een backup kunnen maken of staan er geen mailtjes meer in de inbox?


Dank @Vikash! 

Toevoegen als alias zou mooi zijn; maar kan dat terwijl het een bestaand en werkend emailadres is (al dan niet onder een ander contract)?

Ik gebruik imap clients op mn tablets om de mail te benaderen. hoe kan ik dan het beste backuppen?

PS: Ik heb mijn 06-nummer toegevoegd aan mn profiel. misschien handig om even telefonisch te overleggen?

 

 


Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij nemen contact op wanneer dat nodig is en zullen het e-mailadres verplaatsen. Als je onze hulp nog nodig hebt in de toekomst, dan horen we dat graag!