Skip to main content

Ik heb internet op 2 adressen, beide hetzelfde mailadres en rekeningnummer. In mijnKPN al geprobeerd om een product toe te voegen zoals de tips hier op het forum, maar dan blijft hij het eerste adres toevoegen. Hoe kan ik de 2e ook toevoegen?

Hallo @Winkeltje ,

Dat gaat niet. Je kunt maar één KPN-thuisabonnement (van één adres) kwijt binnen jouw MijnKPN-account. 


Hallo @Winkeltje ,

Dat gaat niet. Je kunt maar één KPN-thuisabonnement (van één adres) kwijt binnen jouw MijnKPN-account. 

Toch lees ik vaker dat men meerdere thuis abonnementen in MijnKPN heeft dacht ik. Maar het is denk ik handiger om een ander account aan te maken. 


Hallo @Winkeltje ,

Dat gaat niet. Je kunt maar één KPN-thuisabonnement (van één adres) kwijt binnen jouw MijnKPN-account. 

@Winkeltje 

Heb je voor jouw tweede adres al een ander MijnKPN-account aangemaakt? 


Je kunt meerdere abonnementen koppelen aan MijnKPN. Ik heb bijvoorbeeld zelf 2 Internet en TV abonnementen met hetzelfde e-mail maar verschillende rekeningnummers gekoppeld staan: werkt prima!

Via de MijnKPN app:
Inloggen en rechtsonder kiezen voor Profiel → Abonnementen → Abonnementen toevoegen

Je krijgt dan de vraag of je een Mobiel of een Thuis abonnement wenst te koppelen. Het koppelen van het abonnement kan op twee manieren:

  1. Als je op het adres bent en ook verbonden bent met het internetabonnement wat je wil koppelen, dan kun je het abonnement koppelen aan de hand van de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.
  2. Ben je niet op het adres aanwezig, dan koppel je het abonnement op basis van postcode en huisnummer, het klantnummer van het abonnement wat je wenst te koppelen en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Ik lees dat je al verschillende tips uitgeprobeerd hebt: daar vallen de bovenstaande manieren ook onder?