Skip to main content

Hallo,

Graag zou ik mijn product via MijnKPN willen ontkoppelen. Elke keer als ik op de site of via de app op de ontkoppel product klik kom ik automatisch bij abonnementen toevoegen. Wat kan ik hieraan doen?

Dank en groet, Ronald

Hallo @Ron999 

 

Via de MijnKPN website kan het niet meer, je moet het via de MijnKPN app doen en het heet nu Verbergen i.p.v. ontkoppelen, zie dit kennisbank artikel waar je kan vinden waar je dat moet doen:

 


Prima, verborgen en opnieuw gekoppeld. Dank voor je advies GeSp, zeer gewaardeerd!

De combi voordelen voor het mobiele nummer zoals Mb delen en combi korting op verlengen contract werken nog steeds niet. Het advies van de klantenservice was het product te ontkoppelen en weer te koppelen.

Het wordt zo langzamerhand een dagtaak. Ik stop ermee voor vandaag. Als het de komende dagen niet vanzelf werkt annuleer ik het verlengingscontract binnen de 14 dagen die er voor staat. Helaas.

 


Hallo @Ron999 

Mogelijk zijn de combivoordelen nog niet (goed) aangemeld.

Als je inlogt in MijnKPN en kiest voor Producten en dan Bekijk uw voordelen

Zie je dan alle abonnementen?

Staan hier nog niet al uw KPN producten tussen?

Voeg een bestaand KPN product toe


Hi RBxx voor de tip! Deze heb ik al verscheidene malen geprobeerd maar krijg de mededeling:

‘Producten die al aangemeld zijn kan je niet nog een keer aanmelden. Via MijnKPN en de MijnKPN app zie je welke producten en telefoonnummers je hebt aangemeld, en welke voordelen hierbij horen.’

Het mobile account abbo waar het om gaat staat wel in het overzicht van facturen die maandelijks uitgaan en dataverbruik maar niet in het overzicht van abonnementen met combivoordelen. 

Het advies van de Servicedesk medewerker om het mobiele account te ‘verbergen’ (afvoeren) en opnieuw opvoeren heeft geen resultaat gehad. Dan voel je je in het bos gestuurd want de Servicemedewerker had waarschijnlijk zelf de noodzakelijke acties kunnen nemen.


Hi @Ron999 

Ik ben het eens met jouw laatste opmerking. De servicemedewerker moet de noodzakelijke acties kunnen ondernemen. Als het daarmee ook niet lukt, is het zijn volgende stap om dit door te zetten naar de 'backoffice' waar met meer kennis/mogelijkheden het probleem opgelost kan worden.


Hallo en welkom op de KPN community @Ron999. De eerste vraag waarmee dit topic is begonnen is al beantwoord zie ik, door onze online community. 

Er gaat duidelijk iets niet goed met de Compleet registratie maak ik op uit jouw post. Zou jij jouw community profiel willen aanvullen met gegevens zoals o.a. het betreffende mobiele nummer? Dan duik ik vervolgens de systemen in. 


Hi Jeroen van KPN, dat zou geweldig zijn! Ik heb het community profiel aangevuld met alle gegevens en de mobiele nummers waar het om gaat.

Alvast hartelijk dank.

Vr.groet, Ronald


Hallo Jeroen,

Het nieuwe mobiele contract is vandaag ingegaan maar het combivoordeel (Mb delen en maandelijks € 7.50 korting) is niet zichtbaar in de KPN app en niet via de desktop app. Het zou jammer zijn als ik het contract weer binnen de 14 dagen bedenktijd moet inleveren.

Ik wacht nog even een dag om het resultaat van je actie te vernemen. 

 

Met vriendelijke groet.

Ronald


Combivoordeel is vandaag geactiveerd @Ron999 


Jeroen, TOP!! 

Het staat allemaal goed, helemaal tevreden, een blije klant erbij.

Dank voor het oplossen!  Trouwens ook de andere tipgevers op dit forum.

Hartelijke groet.

Ronald


Reageer