Skip to main content

wegens aanhoudende problemen wil ik mijn kpnID account verwijderen

volgens een mevrouw van de kpn moet ik mijn kpnID vernieuwen heb haar net 10 minuten geleden gesproken i.v.m ik kan niet inloggen met mijn huidige kpnID. dus ik moet alles verwijderen en opnieuw beginnen.


ik dacht dat kpnforum zou helpen om mijn kpnID te verwijderen.3 uur geleden aangevraagd hoor niks.


wilt u aub mijn kpn ID verwijderen kan niet inloggen.en bij kpn konden ze me ook niet helpen toen vertelde ze mij dat ik alles moest verwijderen en opnieuw beginnen met nieuwe email en wachtwoord.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


ik dacht dat kpnforum zou helpen om mijn kpnID te verwijderen.3 uur geleden aangevraagd hoor niks.

Hallo @srklomp66 als je via het forum iets vraagt kan dat een paar dagen duren voordat een moderator reageert, ieder vraag wordt op volgorde van binnenkomst behandeld.

Vul in het privé-deel van je profiel alvast je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Hoi @srklomp66, welkom op het forum. Zoals Jan al aangeeft is het forum niet zo snel als je denkt. In eerste plaats helpen klanten elkaar en als dat niet lukt of als er meer nodig is zijn wij er ook om te helpen. Het is geen chat waar je direct een antwoord krijgt. 

Is het inmiddels toch gelukt via de andere wegen? Als dat niet zo is kan je de gegevens die Jan noemde op je forumprofiel invullen, zonder die gegevens kan ik ook niets zien.

Vul in het privé-deel van je profiel alvast je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Mocht het inloggen nu wel lukken, dan is het ook mogelijk om je MijnKPN account zelf te verwijderen:

Hoe verwijder ik mijn MijnKPN account?

Â