Skip to main content
Beantwoord

Kan het klantnummer niet vinden bij het contract voor het koppelen aan MijnKPN

• August 5, 2025
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn contract koppelen aan mijnpkn, maar er wordt gevraagd om een klantnummer. Echter staat dat nergens en ik heb geen factuur omdat ik een nieuwe klant ben. Waarom staat het klantnummer niet in je eerste email van bestellen of het contract. Niet heel logisch.

Waar moet ik dit vinden?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@KMZB. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten en ik doe even de aanname dat het hier gaat om een mobiel contract. Dan kan het soms even zoeken zijn naar het klantnummer, maar deze vindt je in de mail ‘Contract Mobiel’ op de eerste bladzijde van het PDF bestand. 

Ik ga er vanuit dat je het advies van Noordzee al hebt opgevolgd en contact hebt opgenomen. Dan ben je vast al in het bezit van het klantnummer en heb je je nummer kunnen koppelen aan MijnKPN. Als dat niet het geval is, dan kun je hopelijk met mijn instructie verder komen :) 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 6, 2025

Hallo ​@KMZB ,

Hopelijk heb je al even contact gezocht met de telefonische helpdesk of ben je langs een KPN winkel gelopen. Daar kunnen ze jou jouw klantnummer opgeven. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, maak dan een terugbelafspraak en dan kun je zo spoedig mogelijk teruggebeld worden. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2025

Hoi ​@KMZB. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten en ik doe even de aanname dat het hier gaat om een mobiel contract. Dan kan het soms even zoeken zijn naar het klantnummer, maar deze vindt je in de mail ‘Contract Mobiel’ op de eerste bladzijde van het PDF bestand. 

Ik ga er vanuit dat je het advies van Noordzee al hebt opgevolgd en contact hebt opgenomen. Dan ben je vast al in het bezit van het klantnummer en heb je je nummer kunnen koppelen aan MijnKPN. Als dat niet het geval is, dan kun je hopelijk met mijn instructie verder komen :) 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2025

Het is gelukt door te bellen. Toch had ik het logisch gevonden als het in je contract had gestaan. Alles werkt nu. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het staat ook op je contract ;) Lees mijn bericht hiervoor nog een keer goed. Maar goed om te lezen dat alles nu goed werkt!