Skip to main content
Antwoord

Kan ik een openstaande order annuleren?

• July 2, 2023
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

jhsmd62
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Kan ik mijn lopende bestelling ook gewoon annuleren ?de lopende bestelling duurt nu al zo n 3 maanden dus ben er wel klaar mee.

John

Admin: Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Remco van KPN

Ik snap dat je er dan even klaar mee bent @jhsmd62. Ik zou dan even contact zoeken met de afdeling Opzeggingen en Contracten op 0800-0402. Dan kunnen ze daar even naar kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• July 2, 2023

Kan ik mijn lopende bestelling ook gewoon annuleren ?de lopende bestelling duurt nu al zo n 3 maanden dus ben er wel klaar mee.

John

Hallo @jhsmd62 dat kan, dan doe je eerst het andere deel wat je in orde wilt hebben en als dat afgerond is pak je de originele bestelling weer op.

De KPN-systemen kunnen maar 1 opdracht per klant tegelijk aan. Ze gebruiken waarschijnlijk nog buizen-computers uit de jaren 50 van de vorige eeuw toen het nog een staatsbedrijf was.

Nu is het een commercieel bedrijf, maar het staats-denken (ambtenarij) doolt hier en daar nog rond, daar er nog veel oud-ambtenaren werken en denken als PTT’err  bij KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 3, 2023

Ik snap dat je er dan even klaar mee bent @jhsmd62. Ik zou dan even contact zoeken met de afdeling Opzeggingen en Contracten op 0800-0402. Dan kunnen ze daar even naar kijken.