Skip to main content

In mijn KPN kanik mijn internet niet koppelen.

We warenklant bij telfort.

telfort app verwijst ons door naar kpn app.

we hebben 1 telefoon abbonement en 1 thuis internet abbonement bij telfort gehad dat zou nu kpn zijn.

telfoon kan wel toegevoegd worden maar nergens kan ik mijn betaalgegevens veranderen in deapp.

klantnummer kan ik niet vinden daarvoor moet ik defacturen bekijken.

Om facturen te bekijken moet ik het product koppelen.

Om het product te koppelen heb ik een klantnummer nodig.

Ik ben hier 2 uur mee bezig.

Ik geef het nog 1 ur en dan stap ik over naar Ziggo.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

Heb geduld, vul je gegevens in je profiel zo volledig mogelijk in. Dit is alleen voor jou en de moderator zichtbaar. Normaal gesproken reageert de moderator binnen 48 uur.


Hallo @beerzwaan en @VictorVictor ,

alléén de mobiele abo's van Telfort zijn overgegaan naar KPN.

De thuisabo's volgen later dit jaar, dat is de reden dat het nu (nog) niet lukt.

Dus voor je thuisabo ben je nog gewoon klant bij Telfort.

 


Hoi @VictorVictor, welkom op het KPN forum! Wat Jan zegt klopt helemaal. 26 januari is Telfort mobiel overgezet naar KPN, op dit moment zijn de Telfort Thuis pakketten nog bij Telfort actief. Later dit jaar zullen de Telfort Thuis pakketten ook naar ons komen, wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend. Zodra er meer bekend is wordt je daar natuurlijk over geïnformeerd. 

Tot die tijd kan je de mobiele abonnementen in MijnKPN zien, het Telfort Thuis abonnement kan je nog vinden in de Mijn Telfort. Het Telfort Thuis pakket is voor ons ook nog niet in te zien, als je daar verdere vragen over hebt kan je die het beste stellen op het Telfort forum of via 0900-9596 (normaal beltarief).