Skip to main content
Vraag

Kan mijn Thuis abonnement (internet) niet koppelen aan mijn MijnKPN account

• April 1, 2026
  • 10 reacties
  • 49 keer bekeken

Zie titel, help? Heb het al een paar keer geprobeerd via de website en via de app op mijn telefoon. Elke keer staat er “gelukt”, maar zie ik het product niet in mijn account.

10 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 1, 2026

iemand

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@mar88888. Geen zorgen, we zien je niet over het hoofd. We zijn een community waar we vragen behandelen op volgorde van binnenkomst. Daardoor kan het soms wat langer duren voordat we je vraag beantwoorden. De community is geen chat waar je meteen een antwoord krijgt. Als je sneller contact wilt is het het makkelijkste om een terugbelafspraak te maken, dan kan er direct met je meegekeken worden.

Wat raar dat je het abonnement niet ziet als je het probeert te koppelen. Zeker als je de melding krijgt dat het gelukt lijkt te zijn, dan zou je verwachten dat het abonnement er in staat. Als je nu in MijnKPN kijkt, zie je het abonnement nu wel staan? Of nog steeds niet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2026

Nee nog steeds niet 

Jasper van KPN
Moderator

Wat raar dat het nog niet gelukt is! Heb je de terugbelafspraak in mijn vorige bericht ook al kunnen proberen? Dan kan er direct met je meegekeken worden.

Als dat niet lukt kan ik ook meekijken, dat zal wel wat langer duren dan telefonisch door de aard van een community. Als je dat wilt kan je je profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2026

Ja done 

Jasper van KPN
Moderator

Het klantnummer wat je op je profiel hebt ingevuld is zo te zien wel gekoppeld aan het MijnKPN account waarmee je ook op de community inlogt. Dat kan de tekst 'gelukt’ die je krijgt verklaren dus. Maar jij ziet 'm niet staan als je bij Producten kijkt in MijnKPN? Kan je een screenshot maken van die pagina en hier plaatsen zodat we kunnen zien wat jij ziet?

Zorg er daarbij wel voor dat privégegevens, zoals adres, telefoonnummer, klantnummer etc niet zichtbaar zijn, in verband met privacy.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2026

Ja dat is goed, ga ik zo doen.

weet je trouwens ook wanneer we het welkomscadeau krijgen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2026

monteur was zojuist langs geweest, we waren al wel een week online (we hadden internet), maar volgens KPN waren we nog niet aangesloten. Dus denk dat dit het probleem was. Zie het product nu wel in mijn KPN staan. 

Wanneer krijgen we ons welkomstcadeau?

Jasper van KPN
Moderator

Als de order nog niet was afgerond kan dat inderdaad meespelen dat het nog niet zichtbaar was. Je had 'm dan al wel goed gekoppeld, maar werd het nog niet getoond. Fijn dat het na het bezoek van de monteur wel het geval is!

Wat betreft het welkomstcadeau, dat leggen we hier uit: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2026

Inmiddels is de bedenktermijn verstreken, ben 30 maart overgestapt namelijk, ook is de eerste factuur al betaald, maar ik heb nog steeds geen informatie gekregen mbt mijn welkomstcadeau?