Skip to main content

het  mobielenummer  xxx   moet  plaats  maken  nu  meteen  voor  mobielenummer  xxxx   daar  moeten  ook  de   5  cijfer  certificatie  code  binnen  komen  om  goed  in  te  kunnen  loggen  op  mijn  kpn                                                                                                                                                                                                                                                                                                     verder  zit  ik  al  vier  dagen  te  wachten  op  een  technische  medewerker  die  de  juiste  gegevens  kan  invullen  en  het  juiste  E-mail  adres  kan invullen  op  de  invulkaart  groen  blauw  wit  met  zwarte  beschrijving   bij  xxxxx

 

Admin: Privégegevens verwijderd

ZONDER  MIJN  PERSOONLIJKE  GEGEVENS  WORDT  IK  NIET  VOORUIT  GEHOLPEN  DE  MONTEUR  MOET  WETEN  WAAR  IK  WOON  DAARVOOR  HEEFT  HIJ  MIJN  GEGEVENS  NODIG  


IK  WIL  OUDE  GEBRUIKTE  MOBIELE  TELEFOONS  IN  RUILEN  TEGEN  EEN  NIEUWE  MOBIELE  TELEFOON  MET  MOBIELNUMMER  xxxx   ALS  DAT  KAN  DAT  ZOU  IK  OOK  HET  VASTE  NUMMER  WILLEN  BEHOUDEN  

 

Admin: Privégegevens verwijderd


Hi @Ad Bekkers

Dit is een openbaar forum, dus ik heb je privégegevens verwijderd. Anders kan namelijk iedereen het zien, ook mensen die geen KPN monteurs zijn. 
Plaats je privégegevens zoals je adres en je 06-nummer dus niet opnieuw.

Als je snel contact wilt dan kun je het beste bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
De leden hier op het forum kunnen je vast ook tips geven en anders is het even wachten tot jouw topic bij één van de KPN moderators aan de buurt is (na ongeveer 4 dagen). 🙂


WAAROM  HEBBEN  ZE  BIJ  KPN  MOBIEL    NIET  BIJ  KPN  AANGEHOUDEN  ALS  VASTE  NUMMER  DAT  IK  JUIST WILDE  BEHOUDEN   MAAR  WEL  ER  MOBIEL  xxxxx   VAN  GEMAAKT  WAAR  IK  NU  GEEN  5  CIJFERIGE   CERTIFICATIE  CODE  OP  BINNEN  KRIJG  EN  WEL  DIE  CODE  OP  MOBIELNUMMER  xxxx   EEN  GROOT  PROBLEEM  BEZORGT  AAN  MIJ  HOOGACHTEND 

 

Admin: Privégegevens nogmaals verwijderd. Graag niet je privégegevens openbaar posten.


Bij  kpn mobiel  Raad  ik  aan  om  geen  mobiele  nummers  tegen  zin  van  de  klanten  veranderen  met  een  ander  mobiele  nummer  waar  men  geen  certificatie  code  binnen  krijgt   is  wel  de  grootste  fout kunnen  klanten  weg  lopen  wat  niet  goed  is  voor  de  zaken  hoogachtend  xxxx


minder  bladen  uitstallen  want  het  heeft  geen  zin  om  deze  allemaal  vol  te  schrijven  voor  oudere  mensen  van  77  of  ouder  hoogachtend  AdBekkers


@Ad Bekkers Ik zie nu wat berichten van je langskomen in een ander topic, dus nog één poging: 

  • Plaats geen privégegevens hier of in andere topics. Dus niet je 06-nummer, adres of e-mail adres. Iedereen kan namelijk meelezen en niet iedereen hoeft jouw telefoonnummer of adres te weten. 
  • Neem contact met ons op via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 als het spoed heeft. 
  • Op het forum duurt het op dit moment ongeveer 4 dagen voordat je een reactie van een KPN medewerker krijgt. Wacht dit dus af als je niet wilt bellen.

Mocht je toch weer je privégegevens hier of in een ander topic geven, dan zal ik je helaas tijdelijk moeten blokkeren tot je topic aan de beurt is. 
Ik doe dit liever niet, maar ik wil ook niet dat je gegevens openbaar staan. 


IK BEN  MIJN  PINCODE  VAN  DE  TV-ONTVANGER  KWIJT   DIE  ZOU  IK  GRAAG  WILLEN  WETEN


hoe  kan  ik  bij  het  inloggen  van  mijn  kpn   mijn  mobielenummer  aanpassen  om  goed  in  te  kunnen  loggen  op  mijn  kpn   zodat  het  oude  mobielenummer  verdwijnt

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


IK  KAN  NU  NOG  STEEDS  NIET  INLOGGEN  DOOR  HET  FOUTE  MOBIELNUMMER  DAT  ER  NU  NOG  STEEDS  STAAT  EN  NIET  VERWIJDERD  IS

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


hoe  kan  ik  daar bij  om  dat  foute  mobiele  nummer  aanpassen  naar  het  goede  mobiele  nummer  daar  de  vijf  cijferige  code  naar  toe  verzonden  moet  worden

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


bij  de  kpn  mobiel  of  internet  mogen  ze  bij  kpn  wel  beter  doorwerken  voor  de  klanten  die  anders  gaan  lopen  en  naar  een  ander  toe  kunnen  gaan  bijvoorbeeld  naar  Ziggo.nl

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Hi @Ad Bekkers, wat jammer dat het nog steeds niet helemaal in orde is met je MijnKPN.

Ik zie dat je een aantal dagen geleden gesproken hebt met 1 van mijn telefonische collega's, maar dat was over een ander probleem als nu.

Om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen, wil ik je aanraden om tóch weer met onze klantenservice te bellen. Heb je iemand die je kan vragen om samen met jou te bellen? Daar wordt het misschien een beetje makkelijker van!


het  lijkt  er  volgens  mij  op  dat  er  bij  kpn  niets  voor  mij  wordt  gedaan  en  alle  zitten  te  slapen  achter  het  burea  waar  de  dames  of  heren  hun  werk  moeten  doen  voor  hun  klanten


Kan  het  niet  zo  zijn  dat  al  die  Medewerkers  bij  kpn  mobiel  of  internet  eens  goed  door  elkaar  geschud  moeten  worden  om  beter  wakker  te  worden  en  het  werk  beter  gaan  aanpakken  is  de  vraag  van  mij


of  kan  het  niet  zo  zijn  dat  de  medewerkers  van  kpn  mobiel als  internet teveel  kabouters   binnen  laten  die  met  een  zakje  wit  zand  in  hun  ogen  strooien   daar  voor  kunnen  zij  beter  een  straatbezem  langs  hun  plaatsen  om  er  op  tijd  op  te  kunnen  timmeren  dat  die  kabouters  voortaan  thuis  blijven  is  een  beter  voorstel  idee    


ik  ga  je  nu  wat  anders  vertellen  dat  ik  een  nieuwe  simonly  besteld  heb  met  behoud  van  Mobielnummer  06*****  waar  ik  de  5  cijfer  Certificatie  code  op   binnen  wil  krijgen  en  hoop  dat dit  beter  gaat  werken  met  het  inloggen  op  mijn  kpn

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoe  kan  ik  een  tweede  Account  aanmaken  waarbij  ik  een  postvak  krijg


welke  gebruikersnaam  kan  ik  het  best  gebruiken  om  een  account  en  postvak  bij  kpn  te  hebben  dat  voor  kpn.nl  kan  staan


het  lijkt  er  volgens  mij  op  dat  er  bij  kpn  niets  voor  mij  wordt  gedaan  en  alle  zitten  te  slapen  achter  het  burea  waar  de  dames  of  heren  hun  werk  moeten  doen  voor  hun  klanten

Is dit uw echte 06 nummer? Zo ja dan maar gauw weg (laten) halen. 


Deze: nulekkergaanslapenadbekkers@kpn.nl 


@Ad Bekkers 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm


Ik hoop met je mee @Ad Bekkers en anders kan je dus even bellen met 0800 - 0402!

Je hebt ook weer je mobiele nummer in je bericht gezet. Ik heb hem daar even uit verwijderd omdat de hele wereld je mobiele nummer anders kan zien en criminelen er iets slechts mee kunnen doen. Dat willen we natuurlijk voorkomen, daarom mogen je telefoonnummers en adres en dergelijke hier NIET geplaatst worden.


Is dit uw echte 06 nummer? Zo ja dan maar gauw weg (laten) halen. 

Ik heb zojuist het openingsbericht gemeld bij de moderatoren zodat zij het hopelijk snel gaan aanpassen.


Hoi @Ad Bekkers 
Jij bent zeker gek op spamberichten?
Zo niet plaats dan niet je telefoonnummer op openbare forums.

Het is vakantietijd en erg druk op het forum, dus je antwoord kan wel even duren.
Een beller is sneller 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Wil je toch hier een antwoord krijgen vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.