ZONDER MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS WORDT IK NIET VOORUIT GEHOLPEN DE MONTEUR MOET WETEN WAAR IK WOON DAARVOOR HEEFT HIJ MIJN GEGEVENS NODIG
IK WIL OUDE GEBRUIKTE MOBIELE TELEFOONS IN RUILEN TEGEN EEN NIEUWE MOBIELE TELEFOON MET MOBIELNUMMER xxxx ALS DAT KAN DAT ZOU IK OOK HET VASTE NUMMER WILLEN BEHOUDEN
Admin: Privégegevens verwijderd
Hi @Ad Bekkers!
Dit is een openbaar forum, dus ik heb je privégegevens verwijderd. Anders kan namelijk iedereen het zien, ook mensen die geen KPN monteurs zijn.
Plaats je privégegevens zoals je adres en je 06-nummer dus niet opnieuw.
Als je snel contact wilt dan kun je het beste bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00.
De leden hier op het forum kunnen je vast ook tips geven en anders is het even wachten tot jouw topic bij één van de KPN moderators aan de buurt is (na ongeveer 4 dagen).
WAAROM HEBBEN ZE BIJ KPN MOBIEL NIET BIJ KPN AANGEHOUDEN ALS VASTE NUMMER DAT IK JUIST WILDE BEHOUDEN MAAR WEL ER MOBIEL xxxxx VAN GEMAAKT WAAR IK NU GEEN 5 CIJFERIGE CERTIFICATIE CODE OP BINNEN KRIJG EN WEL DIE CODE OP MOBIELNUMMER xxxx EEN GROOT PROBLEEM BEZORGT AAN MIJ HOOGACHTEND
Admin: Privégegevens nogmaals verwijderd. Graag niet je privégegevens openbaar posten.
Bij kpn mobiel Raad ik aan om geen mobiele nummers tegen zin van de klanten veranderen met een ander mobiele nummer waar men geen certificatie code binnen krijgt is wel de grootste fout kunnen klanten weg lopen wat niet goed is voor de zaken hoogachtend xxxx
minder bladen uitstallen want het heeft geen zin om deze allemaal vol te schrijven voor oudere mensen van 77 of ouder hoogachtend AdBekkers
@Ad Bekkers Ik zie nu wat berichten van je langskomen in een ander topic, dus nog één poging:
- Plaats geen privégegevens hier of in andere topics. Dus niet je 06-nummer, adres of e-mail adres. Iedereen kan namelijk meelezen en niet iedereen hoeft jouw telefoonnummer of adres te weten.
- Neem contact met ons op via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 als het spoed heeft.
- Op het forum duurt het op dit moment ongeveer 4 dagen voordat je een reactie van een KPN medewerker krijgt. Wacht dit dus af als je niet wilt bellen.
Mocht je toch weer je privégegevens hier of in een ander topic geven, dan zal ik je helaas tijdelijk moeten blokkeren tot je topic aan de beurt is.
Ik doe dit liever niet, maar ik wil ook niet dat je gegevens openbaar staan.
IK BEN MIJN PINCODE VAN DE TV-ONTVANGER KWIJT DIE ZOU IK GRAAG WILLEN WETEN
hoe kan ik bij het inloggen van mijn kpn mijn mobielenummer aanpassen om goed in te kunnen loggen op mijn kpn zodat het oude mobielenummer verdwijnt
Admin: bericht verplaatst naar ander topic
IK KAN NU NOG STEEDS NIET INLOGGEN DOOR HET FOUTE MOBIELNUMMER DAT ER NU NOG STEEDS STAAT EN NIET VERWIJDERD IS
hoe kan ik daar bij om dat foute mobiele nummer aanpassen naar het goede mobiele nummer daar de vijf cijferige code naar toe verzonden moet worden
bij de kpn mobiel of internet mogen ze bij kpn wel beter doorwerken voor de klanten die anders gaan lopen en naar een ander toe kunnen gaan bijvoorbeeld naar Ziggo.nl
Hi @Ad Bekkers, wat jammer dat het nog steeds niet helemaal in orde is met je MijnKPN.
Ik zie dat je een aantal dagen geleden gesproken hebt met 1 van mijn telefonische collega's, maar dat was over een ander probleem als nu.
Om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen, wil ik je aanraden om tóch weer met onze klantenservice te bellen. Heb je iemand die je kan vragen om samen met jou te bellen? Daar wordt het misschien een beetje makkelijker van!
het lijkt er volgens mij op dat er bij kpn niets voor mij wordt gedaan en alle zitten te slapen achter het burea waar de dames of heren hun werk moeten doen voor hun klanten
Kan het niet zo zijn dat al die Medewerkers bij kpn mobiel of internet eens goed door elkaar geschud moeten worden om beter wakker te worden en het werk beter gaan aanpakken is de vraag van mij
of kan het niet zo zijn dat de medewerkers van kpn mobiel als internet teveel kabouters binnen laten die met een zakje wit zand in hun ogen strooien daar voor kunnen zij beter een straatbezem langs hun plaatsen om er op tijd op te kunnen timmeren dat die kabouters voortaan thuis blijven is een beter voorstel idee
ik ga je nu wat anders vertellen dat ik een nieuwe simonly besteld heb met behoud van Mobielnummer 06***** waar ik de 5 cijfer Certificatie code op binnen wil krijgen en hoop dat dit beter gaat werken met het inloggen op mijn kpn
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hoe kan ik een tweede Account aanmaken waarbij ik een postvak krijg
welke gebruikersnaam kan ik het best gebruiken om een account en postvak bij kpn te hebben dat voor kpn.nl kan staan
het lijkt er volgens mij op dat er bij kpn niets voor mij wordt gedaan en alle zitten te slapen achter het burea waar de dames of heren hun werk moeten doen voor hun klanten
Is dit uw echte 06 nummer? Zo ja dan maar gauw weg (laten) halen.
Deze: nulekkergaanslapenadbekkers@kpn.nl
Ik hoop met je mee @Ad Bekkers en anders kan je dus even bellen met 0800 - 0402!
Je hebt ook weer je mobiele nummer in je bericht gezet. Ik heb hem daar even uit verwijderd omdat de hele wereld je mobiele nummer anders kan zien en criminelen er iets slechts mee kunnen doen. Dat willen we natuurlijk voorkomen, daarom mogen je telefoonnummers en adres en dergelijke hier NIET geplaatst worden.
Is dit uw echte 06 nummer? Zo ja dan maar gauw weg (laten) halen.
Ik heb zojuist het openingsbericht gemeld bij de moderatoren zodat zij het hopelijk snel gaan aanpassen.
Hoi @Ad Bekkers
Jij bent zeker gek op spamberichten?
Zo niet plaats dan niet je telefoonnummer op openbare forums.
Het is vakantietijd en erg druk op het forum, dus je antwoord kan wel even duren.
Een beller is sneller 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.
Zon- en feestdagen gesloten
Wil je toch hier een antwoord krijgen vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.