Skip to main content

Goedenavond, ik probeer zojuist mijn telfort producten toe te voegen aan mijnkpn, na het invullen van alle gegevens krijg ik de melding dat er geen producten zijn. Wat gaat er fout? Al mijn gegevens heb ik inmiddels in mijn (prive) profielpagina ingegeven, hopelijk kunnen jullie mij helpen de producten zichtbaar te maken. Alvast bedankt!

Welkom bij ons op het forum @RI100174. Wij kunnen geen producten voor je koppelen aan MijnKPN, dat kan je alleen zelf doen. Waar ben je als je het pakket probeert te koppelen aan MijnKPN? Is dat op jouw thuisadres, of op een ander adres? Als je thuis bent verbonden hoef je alleen de IBAN aan te vullen en wordt het abonnement gekoppeld. Als je elders bent, of niet via het thuisnetwerk koppelt, wordt er om het adres en het klantnummer gevraagd. Daarbij moet je het nieuwe KPN klantnummer invullen. Het klantnummer dat je op je profiel hebt ingevuld is het oude Telfort klantnummer, dat wordt niet meer gebruikt. Als je het op die manier probeerde kan dat verklaren waarom het niet lukte.