Skip to main content

Na meerdere pogingen zowel via verschillende browsers als de app wil het nogsteeds niet lukken om mijn thuisabonnement te koppelen aan MijnKPN. Na het invullen van de gegevens krijg ik een foutmelding met gele kleur zonder tekst bovenin het scherm.

Hoi @SClaassen, welkom! Balen dat het niet lukt om jouw Thuis producten te koppelen aan MijnKPN. Ben je wel verbonden met het thuisnetwerk? En welke melding krijg je precies te zien? Ik zou hier graag een screenshot van willen zien, dat maakt het makkelijker om mee te denken.


Hey denise, zowel bij het koppelen via wifi als zonder krijg ik een soortgelijk beeld. Helpt het als ik vermeld dat ik hiervoor Telfort klant was?

 


Wat vreemd zeg! Dat je een oud-Telfort klant bent, zou niet uit moeten maken. Ook oud-Telfort abonnementen moet je namelijk kunnen koppelen aan jouw KPN ID. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik even een kijkje achter de schermen nemen.


Gedaan!


Bedankt! Jouw abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Het is daarom extra vreemd dat het niet lukt. Je volgt onderstaande stappen?

  1. Ga naar kpn.com/mijnkpn en klik op KPN ID aanmaken
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Volgende
  3. Ga naar je e-mail box, op het bericht van KPN en klik op Bevestig e-mailadres
  4. Vul je gegevens en een wachtwoord voor het KPN ID account
  5. Log in met je nieuwe gegevens
  6. Klik op Koppel product en volg de stappen op het scherm

Dit gaat het beste als je verbonden bent met jouw thuis netwerk. Lukt het niet, dan is het misschien een idee om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega's kunnen je dan stap voor stap begeleiden bij het koppelen van MijnKPN. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.