Skip to main content
Vraag

KPN ID per persoon en NIET per adres of per product

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Wij hebben thuis KPN internet en tv. Daarnaast heeft mijn vriend KPN mobiel. Hoe kan ik inzicht hebben én houden in ons thuisabonnement (waarvoor het dus gekoppeld moet zijn aan Mijn KPN ID), zonder dat mijn vriend steeds weer ontkoppeld wordt van zijn eigen mobiele abonnement?

Deze werkwijze is verschrikkelijk irritant en echt niet meer van deze tijd. Twee mensen kunnen samen een huishouden runnen en samen een thuisabonnement afsluiten. Waarom kan ons product dan niet aan twee KPN ID’s gekoppeld zijn!? 

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 17, 2025

Welkom op de community ​@Rianne328, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat jullie MijnKPN als verschrikkelijk irritant ervaren 🙁

Een abonnement kan aan 1 KPN ID gekoppeld worden, maar jullie kunnen we meerdere KPN ID’s gebruiken voor meerdere abonnementen. Je geeft aan dat het mobiele abonnement van je vriend steeds ontkoppeld wordt als je het thuisabonnement wil bekijken, en dat begrijp ik niet helemaal. Jouw vriend kan zijn mobiele nummer aan zijn eigen KPN ID koppelen en dit staat dan helemaal los van het internet en tv abonnement. Jullie hebben dan dus een KPN ID met alleen het abonnement voor thuis (en eventueel ook jouw mobiele nummer?) én een KPN ID met alleen het mobiele nummer van je vriend. Deze 2 kunnen prima gescheiden van elkaar gebruikt worden. Was dit jullie duidelijk of hadden jullie het idee dat er per huishouden maar 1 account aanwezig mocht zijn?

Meer informatie over MijnKPN lees je in het volgende artikel: De MijnKPN app: Beheer je gegevens en abonnementen