Skip to main content
Antwoord

KPN ID verwijderen

• July 23, 2020
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Wilt u mijn KPN ID  verwijderen?

Producten zijn ontkoppeld.

Mvg Mels84

Beste antwoord door Thomas van KPN

@Mels84 je hebt nog producten gekoppeld staan aan je KPN ID. Via je MijnKPN kun je deze ontkoppelen. Daarna kan ik hem voor je laten verwijderen. Wil je laten weten wanneer dat gelukt is?
@19bodjonegoro41 jouw verzoek heb ik doorgezet. Je KPN ID zal verwijderd worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 24, 2020

Hallo @Mels84 ,

Als je jouw KPN-ID een half jaar niet gebruikt, dan vervalt het automatisch.

Als je wilt dat een moderator het nu al laat vervallen? Vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier even een seintje dat je het via het forum wilt laten verwijderen.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • July 24, 2020

Yes, ik sta klaar @Mels84 :) Je weet zeker dat je KPN ID niet meer nodig hebt, toch? Achteraf kunnen we het account niet meer activeren.

• Auteur
  • July 24, 2020

Forumprofiel is aangepast, ik ga een nieuwe aanmaken. Graag verwijderen.

Bvd

• Auteur
  • July 27, 2020

Yes, ik sta klaar @Mels84 :) Je weet zeker dat je KPN ID niet meer nodig hebt, toch? Achteraf kunnen we het account niet meer activeren.

Nee, graag definitief verwijderen

@Car80….ik wil ID ook niet meer !

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Mels84 je hebt nog producten gekoppeld staan aan je KPN ID. Via je MijnKPN kun je deze ontkoppelen. Daarna kan ik hem voor je laten verwijderen. Wil je laten weten wanneer dat gelukt is?
@19bodjonegoro41 jouw verzoek heb ik doorgezet. Je KPN ID zal verwijderd worden.