Skip to main content
Vraag

Krijg melding 'liever een naam zien' in de app. Ik wil graag van die melding af

• February 18, 2026
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

LuToLu
Slimmerik

Hallo,

Ik wil de optie naam i.p.v. een nummer niet gebruiken.

Ik heb al vele malen op het kruisje gedrukt maar de app blijft de optie aanbieden.

Hoe kom ik van de melding af, ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat de app, versie v6.37.0 BuildĀ 10982, dit tot in de treuren blijft aanbieden totdat je het maar aanzet om van de melding af te zijn.

Elke tip is welkom.

6 reacties

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 18, 2026

Sorry maar het aanpassen van de titel door een moderator gaat hier fout, er staat nu ā€˜Ik kan mijn naam niet invoeren in de app. Word aangesproken met mobiel nummer.’

En laat dat nu net zijn wat ik wil, ik wil NIET mijn naam daar hebben staan maar gewoon mijn nummer en ik wil van die melding af. Kan de titel weer worden terug gezet?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 20, 2026

Hi ​@LuToLu, goed dat je dit hier meldt. Zoals je ziet is de titel aangepast.Ā 

Ik snap volledig wat je bedoelt en neem dit hier mee. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug, ik verwacht dat dit begin volgende week zal zijn.Ā 

Je hoort van me!Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2026

Hallo ​@LuToLuĀ ,

PeterG heeft dit op deze manier opgelost:Ā 

Ik had die melding al meteen niet meer naĀ toestaan.Ā Toen stond er nog steeds alleen m'n telefoonnummer, maar heb wel m'n eigen nummer als contact toegevoegd inclusief foto.Ā 

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Hallo ​@Noordzee, dank voor je reactie, ik had het ook gelezen in een ander topic maar ik wil het niet toestaan, ik wil de app de rechten niet geven.

Ik snap dat KPN de optie een keer onder de aandacht brengt maar ƩƩn keer op kruisje drukken zou genoeg moeten zijn voor de app om te stoppen met aanbieden van de optie. Nu voelt het als 'net zolang de klant lastigvallen totdat deze het aanzet' om van die melding af te komen maar dat ga ik niet doen.

Hier heeft denk ik een programmeur gewoon ergens een foutje gemaakt, ik ga er niet vanuit dat het opzettelijk zo door KPN bedacht is hoor.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • February 20, 2026

Hier heeft denk ik een programmeur gewoon ergens een foutje gemaakt, ik ga er niet vanuit dat het opzettelijk zo door KPN bedacht is hoor.

Dat vind ik ook heel vervelend, wat heeft een KPN app in mijn contacten te zoeken? Gelukkig gebruikt ik hem bijna nooit, dus deze geforceerde vragen om toestemming hoeft ik niet te zien.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 23, 2026

Hi iedereen, ik heb dit nagevraagd en het hoort niet zo te gaan. Het is een bug. Ik heb hier een melding voor aangemaakt om het zo snel mogelijk op te lossen.Ā 

Dank jullie wel voor het melden!