Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn thuisverbinding is al meer dan een week actief. Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om mijn modem te gaan resetten net nadat ik alles ingeregeld heb.

Ik zou ook graag combivoordeel activeren, maar dat lukt nu ook niet.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN, ​@jamkoe💚

Wat gek dat het je nog niet gelukt is om jouw Thuis abonnement in MijnKPN te krijgen. Ik snap ook heel goed dat je liever niet het modem wilt resetten, als je net alles hebt ingeregeld. Heb je al eens geprobeerd om jouw Thuis product weer te ontkoppelen van MijnKPN en daarna opnieuw toevoegen? Hoe je dit allemaal doet, lees je hier: 

Aanmelden voor Combivoordeel kan trouwens ook via dit formulier: Combivoordeel aanmelden.

Hallo Denise,

Ik gebruik de KPN app niet. Het gaat echt om het MijnKPN webportaal.

Aanmelden voor combivoordeel lukt ook niet via het formulier. Ik zie beide abonnementen wel in het portaal.

Ah, oké. Heb je al geprobeerd om het Thuis product opnieuw te koppelen?

Dat je beide abonnementen in MijnKPN ziet, betekent niet automatisch dat ze in aanmerking komen voor Combivoordeel. Het is belangrijk dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Als het niet lukt om je aan te melden voor Combivoordeel, staan ze waarschijnlijk niet op hetzelfde adres. Controleer dit dus eerst.

Meer over Combivoordeel lees je hier: Combivoordeel: Combineer en krijg meer!.

Ah, oké. Heb je al geprobeerd om het Thuis product opnieuw te koppelen?

Dat je beide abonnementen in MijnKPN ziet, betekent niet automatisch dat ze in aanmerking komen voor Combivoordeel. Het is belangrijk dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Als het niet lukt om je aan te melden voor Combivoordeel, staan ze waarschijnlijk niet op hetzelfde adres. Controleer dit dus eerst.

Meer over Combivoordeel lees je hier: Combivoordeel: Combineer en krijg meer!.

Het lijkt inmiddels opgelost. De gegevens van het internetabonnement zijn zichtbaar en ik heb de koppeling nu wel kunnen maken.

Blijkbaar zijn de systemen van KPN minder snel dan de glasvezel :)

Fijn dat het gelukt is. :)

Reageer