Skip to main content
Vraag

MijnKPN app geeft aan: "Geen verbinding met thuisnetwerk"

• August 8, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik krijg sinds de monteur vandaag langs is geweest de hele tijd deze melding in mijn app. Terwijl hij toch echt met mijn kpn wifi netwerk is verbonden. App al opnieuw geïnstalleerd, niets. Ook de 5G uitgezet, helpt niet.

Ik kan hierdoor geen gegevens aanpassen en dus al mijn apparatuur thuis niet via de apps gebruiken.

Iemand een idee?

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 8, 2026

Hallo ​@Mathijs7127 ,

Ben je een nieuwe klant? Dan moet jouw abonnement mogelijk nog gekoppeld worden aan mijn KPN. Dat kan vaak pas na ongeveer twee werkdagen omdat eerst KPN wat tijd nodig heeft om hun administratie bij te werken. 

Zodra alles gekoppeld is, kun je alle functies gebruiken welke via MijnKPN mogelijk zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2026

Hallo ​@Mathijs7127 ,

Ben je een nieuwe klant? Dan moet jouw abonnement mogelijk nog gekoppeld worden aan mijn KPN. Dat kan vaak pas na ongeveer twee werkdagen omdat eerst KPN wat tijd nodig heeft om hun administratie bij te werken. 

Zodra alles gekoppeld is, kun je alle functies gebruiken welke via MijnKPN mogelijk zijn.

Dankjewel voor je reactie. Ik ben geen nieuwe klant. Na een storing in mijn Experia box V10 heeft een monteur dit allemaal gereset. Kan het daardoor alsnog de 2 werkdagen duren?

Al mijn afgenomen producten staan wel gewoon correct in de app.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 8, 2026

Dat lijkt mij niet.