Skip to main content

MijnKPN app update 6.36.0

Categorie:MijnKPN
  • September 19, 2025
  • 113 reacties
  • 2678 keer bekeken
Toon eerste bericht

113 reacties

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 24, 2026

​@Jan van KPNĀ gedaan, vervolgens heb ik de app opnieuw geĆÆnstalleerd. Na aankiezen wifi netwerk in de app moest ik inloggen op het V10 modem. Dat lukte maar de gegevens blijven leeg.Ā 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dan ligt het waarschijnlijk niet aan de app, maar wellicht aan je netwerk. Zou je eens je modem opnieuw kunnen opstarten?Ā 

• Nieuwkomer
  • February 24, 2026

​@Jan van KPNĀ , ook hier hetzelfde probleem. App opnieuw geĆÆnstalleerd, maar probleem blijft.Ā 
Ā 

Ā 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

We hebben het MijnKPN-team ingeseind dat de Wifi en modem-instellingen niet meer aanpasbaar zijn in de app. Ze gaan er zo snel mogelijk naar kijken.Ā 

• Deelnemer
  • February 25, 2026

Goedemorgen hier nog steeds geen info via Apple, het ligt echt aan een instelling bij KPN. Gebeurd na een update…

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • February 25, 2026

Het MijnKPN team is ingeseind. Er wordt gezocht naar de oorzaak en de bijbehorende oplossing.Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • February 25, 2026

Inmiddels is de oorzaak gevonden en men is druk bezig met een update om de lege apparatenlijst te verhelpen.Ā 

• Nieuwkomer
  • February 25, 2026

Wij hebben het zelfde probleem met mijn iPhone, geeft niets aan terwijl ik gewoon wifi hebĀ 

• Deelnemer
  • February 25, 2026

Eindelijk een duidelijk antwoord. Waarom weten de mensen het niet die je tot 2 maal toe terug bellenšŸ˜®ā€šŸ’Øbrengt alleen maar frustratie mee. Ik hoop dat dit snel opgelost is

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 25, 2026

Eindelijk een duidelijk antwoord. Waarom weten de mensen het niet die je tot 2 maal toe terug bellenšŸ˜®ā€šŸ’Øbrengt alleen maar frustratie mee.Ā 

Ik neem het toch een beetje op voor mijn collega's daar. Het kan even duren tot alles overal bekend is, excuus voor het ongemak.Ā 

Ā Ik hoop dat dit snel opgelost is

Hier werken we aan!Ā 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 25, 2026

Eindelijk een duidelijk antwoord. Waarom weten de mensen het niet die je tot 2 maal toe terug bellenšŸ˜®ā€šŸ’Øbrengt alleen maar frustratie mee.Ā 

Ik neem het toch een beetje op voor mijn collega's daar. Het kan even duren tot alles overal bekend is, excuus voor het ongemak.Ā 

Hier werken we aan!Ā 

Jaja julie verdienen een sticker šŸ‘šŸ‘

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 25, 2026

Hier werken we aan!Ā 

Jaja julie verdienen een sticker šŸ‘šŸ‘

Ik weet niet of ik sarcasme proef, maar je krijgt een like van me! 😊

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 26, 2026

Het probleem dat men in de MijnKPN app geen apparaten meer ziet op het eigen wifi netwerk is inmiddels gelukkig verholpen!