Skip to main content

Ik krijg steeds onderstaande melding

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Ik zie dat het wel eerder aan de orde is geweest, maar nergens een oplossing, is blijkbaar "vanzelf” opgelost.

Meerdere browsers geprobeerd, allemaal hetzelfde. Maar op mijn tablet krijg is wel meer gegevens te zien

Abonnement oid is niet veranderd.

Wie weet raad?

Jacob Bruins

Ik zie dat er gistere berichten over waren, maar op dit moment krijg ik dezelfde melding weer. Op meerdere browsers

 

Admin: bericht naar eigentopic verplaatst


Beste @jkbruins,

Zou je de cookies eens willen verwijderen uit je browser(s), daarna eens nogmaals proberen om in te loggen met MijnKPN. 


Beste Dennis

Dat heb ik net gedaan, maar geen verschil.

Ik krijg wel een scherm van mijnKPN, maar als ik daaronder klik op “overzicht” etc, krijg ik dezelfde melding

 

Jacob


Ha @jkbruins, welkom! Goede vraag dit. Ik begrijp dat het op jouw tablet wel goed werkt? Wil je eens proberen of je jouw producten kunt ontkoppelen en weerkoppelen? Als het nog steeds niet lukt, wil je dan eens een screenshot plaatsen van wat je krijgt te zien?


 
deze schermen krijg ik te zien. Ik heb via de tablet ontkoppeld en weer gekoppeld, maar er verandert niets

 


Heel vreemd 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Wat voor apparaat is dit, waarop je deze melding krijgt? En wat voor tablet heb je? Daar zie je wel het overzicht, toch? En gebruik je daar dan de app of de browser? Zie je het daar dan met allebei?


Beste Marcia

ik heb het profiel aangevuld. Op de android tablet met chrome geen probleem. Android telefoon met app ook niet.

Laptop met windows 10 ook niet. Maar op de PC met windows 10 houd ik dezelfde melding.

Idd heel vreemd. Maar volgens mij heb ik alle instellingen goed staan. speelt in alle browsers die ik gebruik


@jkbruins dank! Ik heb een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Ik kan het niet verklaren namelijk 😞. Zij nemen binnen een paar werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?