Skip to main content

Hallo,

 

sinds enkele weken worden na het inloggen op de website van mijnkpn geen gegevens meer getoond van mijn abonnement of producten.  Er verschijnt slechts de melding “MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.” Verder is het gehele scherm leeg. De KPN app op mijn mobiel werkt overigens wel.

Getracht via KP ID deze opnieuw te registreren maar dan krijg ik slechts de mededeling dat mijn mailadres al gekoppeld is.

Iemand een idee wat hiermee aan de hand is?

alvast dank.

Mischa

Welkom op ons forum, @MischaB! Wat vreemd dat je sinds enkele weken geen informatie meer kunt inzien via MijnKPN. Ik neem aan dat jouw abonnement(en) nog wel gewoon actief is/zijn? Welke browser gebruik je en op wat voor apparaat? En heb je al geprobeerd om jouw producten te ontkoppelen en opnieuw te koppelen?


Beste Denise,

dank voor je reactie. Mijn abonnement is inderdaad gewoon actief. De producten zie ik wel in de app op mijn mobiel, maar dus niet via de website. Ik gebruik Chrome als browser.

Ik weet niet hoe ik mijn producten moet ontkoppelen. Is daar misschien een beschrijving van?

 

met vriendelijke groet,

Mischa


Welkom op ons forum, @MischaB! Wat vreemd dat je sinds enkele weken geen informatie meer kunt inzien via MijnKPN. Ik neem aan dat jouw abonnement(en) nog wel gewoon actief is/zijn? Welke browser gebruik je en op wat voor apparaat? En heb je al geprobeerd om jouw producten te ontkoppelen en opnieuw te koppelen?

Dat maakt het helemaal bijzonder. Nog een aantal check vragen:

  • Je logt wel in met hetzelfde account?
  • Werkt het wel in een andere browser?
  • Als je een incognito tabblad opent en dan inlogt, zie je dan wel alle gegevens? Zo ja, dan kan het helpen om de cookies in Chrome te verwijderen.

Ik ben benieuwd!