Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement koppelen lukt niet, ontvang geen inlog sms berichten

Ik ben al ruim 3 maanden bezig om te zorgen dat ik kan inloggen in MIJN KPN. 

Inmiddels een nieuwe account aangemaakt, maar ik kan mijn mobiele telefoonnr niet koppelen aan mijn KPN account. Niet via de KPN App op mijn telefoon en ook niet als ik inlog. 

Ik heb al verschillende keren gebeld, ze hebben het handmatig toegevoegd, maar ook dat werkt niet.

Zelf kan ik niet abonnement van mijn mobiel niet toevoegen, want ik moet na het invoeren van mijn nummer een SMS code krijgen en die intypen, maar ik krijg GEEN sms berichten. Verschillende pogingen gedaan, ook simkaart in ander toestel etc, maar ik krijg gewoon geen sms berichten binnen. 

Het is erg vervelend want ik kan nu geen facturen inzien. Wie weet de oplossing? Ik heb de afgelopen dagen al 7x met KPN gebeld, maar niemand kan dit kennelijk oplossen? 

Beste antwoord door Arula

@Ingeaap , heb je je profiel gegevens ingevuld? Mijn ervaring is dat de KPN medewerkers je gerichter kunnen helpen als ze je gegevens erbij kunnen pakken. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar dat ticket dat aangemaakt is.

Bekijk origineel

14 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 8 maart 2025

Hi ​@Ingeaap en welkom bij de KPN Community! Gek dat je de SMS berichten niet ontvangt. 😕 Dan wordt het koppelen inderdaad lastig dus ik ben benieuwd waar dit hem in zit. 

Je hebt al contact met ons gehad hierover, dus ik neem aan dat het volgende al getest is maar voor de zekerheid check ik het wel: 

• Het 06-nummer dat je invult klopt? 
  • Is het 06-nummer waar het om gaat al actief bij ons? Als het abonnement nog niet actief is zal het koppelen nog niet lukken. 
  • Is het een 06-nummer, of een 097-nummer van een data only abonnement? 
  • Ontvang je wel SMS berichten van andere instanties? 
  • Heb je het toestel al eens herstart sinds dit speelt? 

Veel vragen, maar hopelijk hebben we zo snel achterhaald waar dit door komt. Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 8 maart 2025

Allemaal al geprobeerd 06 nr

En krijg SMS van kpn wel over onderhoud niet als wil inloggen en krijg van anderen wel sms

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 9 maart 2025

Hmmm, heel gek. Het zou niet iets in de instellingen van je toestel kunnen zijn? Dat SMS berichten geblokkeerd worden? 

Zou je met behulp van onze pagina eens willen doorlopen of de SMS instellingen goed staan? 

Als dat het ook niet is, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dit dan verder met je doornemen en ondanks dat je al eerder gebeld hebt heb ik goede hoop dat het via een terugbelafspraak wel lukt.
Je kunt daar namelijk direct noteren wat er allemaal al geprobeerd is, zo weet mijn collega gelijk waar het verder opgepakt kan worden. Hopelijk is er dan snel een oplossing!
Laat je weten hoe het verloopt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 maart 2025

Ik wacht al meer dan een week.op telefoon van kpn schiet niks op zo beloven te bellen en ticket aangemaakt maar 0 reactie 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 16 maart 2025

Dat is niet netjes. Excuses daarvoor. 😔 Als er beloofd is dat er contact opgenomen wordt moet dat ook gebeuren. 

Je hebt niet toevallig een mail gehad met een contactnummer en een pincode? Soms als er een ticket aangemaakt wordt kom je via die weg direct bij de technische dienst uit.

Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik je toch aan om weer te bellen of een belafspraak te maken. Dan kan mijn collega uitzoeken of er updates zijn.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 maart 2025

Nee geen mail gehad wel gebeld en zeggen dat ik binnen 2 weken wat hoor..

Zeiden ze toen ook

Probleem duurt pas 3 maanden gelukkig zucht 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

@Ingeaap , heb je je profiel gegevens ingevuld? Mijn ervaring is dat de KPN medewerkers je gerichter kunnen helpen als ze je gegevens erbij kunnen pakken. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd naar dat ticket dat aangemaakt is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 maart 2025

ik heb gegevens ingevuld en ik ben ook benieuwd… 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 maart 2025

Net weer gebeld

Conclusie wacht maar tot ze je bellen, ze hebben het druk.

Na 15 minuten was het ticket gevonden door een medewerker maar kon verder niks zeggen

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 20 maart 2025

Jammer dat het zo lang duurt ​@Ingeaap. Ik heb gekeken en ik zie nu ook het ticket open staan. Gisteren is daar een aantekening in gezet dat het MijnKPN account misschien het beste verwijderd kan worden zodat je het opnieuw aan kunt maken. 

Ik hoop dat je binnen 2 á 3 werkdagen hier wat over hoort en besef me dat je al erg lang wacht. Hopelijk is de oplossing nu snel in zicht en nogmaals excuses dat dit zo lang duurt.
Mocht je na 3 werkdagen nog niets gehoord hebben, trek je hier dan aan de bel? Dan kijk ik hoe het ticket ervoor staat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 maart 2025

Account opnieuw aanmaken is al 3x gebeurd dat staat ook in het dossier dus dat is geen optie!

Ik heb al tig keer gebeld maar zeggen elke keer wachten dus

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 23 maart 2025

Hopelijk wordt de oplossing nu wel snel gevonden. Ik zie dat je op de 21e gebeld was, maar dat het toen niet goed uitkwam, dus dat je zelf terugbelt als je thuis bent en een aantal dingen kunt testen. 

Hopelijk lukt het de komende week om terug te bellen en de stappen te doorlopen. Laat je weten hoe het gaat? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 maart 2025

En weer gebeld en krijg je te horen kunnen handmatig niks koppelen vorige zei van wel..

Weer nieuw ticket aangemaakt omdat ik geen sms krijg om in te loggen en zelf te kunnen koppelen

Achja op naar maand 4 dan maar..🤐

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 maart 2025

Ze hadden beloofd lukt het niet, dan koppelen we hem handmatig, maar nee, weer een nieuw ticket..

Sms ontvangen doe ik ook al maanden niet, tig keer voor gebeld dus het schiet niet op zo. 

Reageer