Skip to main content

We zijn vanaf morgen naar KPN als provider voor tv en internet. Ik maak nu gebruik vanaf vandaag van mob KPN. Mijn man pas eind van het jaar omdat zijn mob dan pas afloopt.

als ik op mijn kpn wil, moet ik zijn gegevens gebruiken( email en wachtwoord ) .

Dat is niet fijn . Kan ik vanaf het moment dat hij ook met mob overgaat naar KPN pas een eigen omgeving aanmaken ??? 

 

Hallo @YolandeThijssen je kunt 1 KPN-ID aanmaken waarop je alles samenvoegt of voor elk abo een apart KPN-ID.

 


dus volgens jou kan ik gewoon een kpn id aanmaken  voor op mijn kpn app op mijn mobiel?

Als hij ook overstapt komen we samen in een bundel die geschoven kan worden…

maar nu nog niet..

 


dus volgens jou kan ik gewoon een kpn id aanmaken  voor op mijn kpn app op mijn mobiel?

Als hij ook overstapt komen we samen in een bundel die geschoven kan worden…

maar nu nog niet..

 

Hallo @YolandeThijssen als beide abo’s op hetzelfde adres staan zou je theoretisch (automatisch) MB’s moeten kunnen delen.

de een kan een belbundel nemen zonder databundel en de ander een belbundel met internet, zodat degene met mobiel internet data kan delen met degene die geen databundel heeft.


Hallo @YolandeThijssen, elk mobiele nummer kan zijn eigen KPN ID gaan gebruiken. Om mb's te delen is het helemaal niet nodig dat de 06-nummers aan hetzelfde ID zijn gekoppeld. Het is straks ook mogelijk om in te stellen dat er automatisch elke maand mb's gedeeld gaan worden vanuit het ene 06-nummer naar het andere.Â