Skip to main content

Graag wil ik vragen of jullie mijn gegevens welke correct staan in het profiel ook willen toepassen op de facturen. Sinds enkele maanden heb ik mijn meisjesnaam terug en deze zou ik ook graag op de factuur willen zien.

Het profiel staat goed en telefonisch het probleem al eens aangegeven, echter niets gewijzigd wanneer ik wederom de factuur in de mail ontvang.

Ik zie deze graag verander.

Met vriendelijke groet,

Alice Ossenblok

Hi Alice, welkom op het forum. 

Voor de duidelijkheid, gaat het om een compleet andere achternaam? Of om het weghalen van een naam? Bijvoorbeeld van Jansen-Bakker naar Jansen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 
 


Zojuist mijn profiel aangevuld.

Het is een nieuwe naam. Het GSM abonnement stond op naam van mijn ex en moet nu naar mijn naam.

Als dat gewijzigd kan worden zou heel fijn zijn.

Groeten Alice


Dan praten we hier over een contractsovername. Hier moet je ex-partner ook aan meewerken aangezien alles volledig op zijn naam staat en hij wettelijk gezien ook verantwoordelijk is voor de betaling bij ons. 

Dit kun je hier in gang zetten, een andere optie is om een KPN te winkel te bezoeken. In deze tijden zou ik je echter adviseren om dit online te doen.Â