Skip to main content
Beantwoord

Oude service verwijderen uit account

• June 21, 2025
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Cloperflake
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik krijg het al maanden niet voor elkaar. Kan iemand de oude service van mijn account verwijderen? Ik wil WiFi Manager gebruiken!

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Cloperflake, het kan kloppen dat dit niet door jou zelf te verwijderen is. Dat wil niet altijd lukken bij dit soort situaties. Gelukkig kan ik je hierbij helpen. Wil je jouw forumprofiel invullen, dan kan ik de rest erbij pakken en dit laten herstellen.

Bedankt voor uw interesse in mijn zaak. Ik heb het profiel ingevuld, wat nu?

​@Cloperflake, ik heb dit uitgezet bij collega's van me die het product kunnen loskoppelen. En daar heb ik vanmiddag bericht van gekregen dat dit voltooid is. Als je nu inlogt in je MijnKPN zie je daar alleen je actieve vaste abonnement.

7 reacties

• June 21, 2025

Hallo ​@Cloperflake 

Wat krijg je niet voor elkaar, krijg je een foutmelding?

Je zou dat oude thuisabonnement via de KPN app moeten kunnen ontkoppelen:

Thuis abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna jouw Thuis abonnement (Internet/TV).

3. Ga naar ‘Abonnement’ [groen].

4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ [groen].

5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.

Bron: 

Cloperflake
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 22, 2025

Bedankt voor uw hulp, maar helaas is deze optie niet beschikbaar bij dit abonnement... Ook de medewerkers van de helpdesk kunnen het niet aan.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • June 22, 2025

Hey ​@Cloperflake, het kan kloppen dat dit niet door jou zelf te verwijderen is. Dat wil niet altijd lukken bij dit soort situaties. Gelukkig kan ik je hierbij helpen. Wil je jouw forumprofiel invullen, dan kan ik de rest erbij pakken en dit laten herstellen.

Cloperflake
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 27, 2025

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 28, 2025

Beste ​@Cloperflake , moderator ​@Erik van KPN laat hier weer van zich horen en/of via een privébericht.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 1, 2025

​@Cloperflake, ik heb dit uitgezet bij collega's van me die het product kunnen loskoppelen. En daar heb ik vanmiddag bericht van gekregen dat dit voltooid is. Als je nu inlogt in je MijnKPN zie je daar alleen je actieve vaste abonnement.

Cloperflake
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • July 5, 2025

Sorry voor de late reactie. Geweldig Erik, je hebt echt alles opgelost. Je weet niet eens hoeveel mensen vóór jou dit probleem hadden dat niet opgelost kon worden. Nu werkt zelfs WiFi Manager weer. Heel erg bedankt voor je inzet en het oplossen van mijn probleem, ik waardeer het enorm! Is er een manier om rechtstreeks contact met je op te nemen als ik nog andere vragen of technische problemen heb?