Skip to main content
Vraag

Ouderlijk toezicht instellen werkt niet naar behoren in de MijnKPN app

• June 21, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Heb verschillende instellingen voor apparaten, zowel tijdsduur als tijdsloten. Maar ooit ingesteld kan ik deze niet aanpassen. Om precies te zijn kan ik het apparaat selecteren, getallen aanpassen, maar het bevestigingsknop blijft 'hangen' vanaf het openen, en kan de wijzigingen dus nooit doorvoeren. 

Schema verwijderen lukt wel.

Nieuw schema maken lukt soms, maar app reageert erg slecht, zelfs het scrollen of swipen.

uiteindelijk app opnieuw geïnstalleerd en probleem van schema's lijkt opgelost.

Maar app blijft nog steeds wel regelmatig hangen op de telefoon (A56, geen issues met andere apps), dat ik 'm moet afsluiten (of wachten). Soms blijft de zandloper 'eindeloos' draaien.

2 reacties

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

Opvallend genoeg zijn vandaag (voor het eerst!) alle ouderinstellingen verdwenen uit de app??

KPN, iets aangepast?

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Feantje, welkom bij de community! 😊 Wat gek dat de instellingen nu ineens helemaal verdwenen zijn.

Om eerst even uit te sluiten waar het probleem zit: werken andere onderdelen van de MijnKPN app, zoals modem- of wifi-instellingen, nog wel gewoon zoals verwacht? Of merk je daar ook dat de app traag reageert of blijft hangen?

Ik heb voor je nagekeken, maar ik zie geen recente wijzigingen die dit gedrag zouden moeten veroorzaken. Daarom ben ik ook benieuwd wat er precies aan de hand is.

Zou je misschien een screenshot kunnen plaatsen van wat je nu ziet? Let er wel even op dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Dan kunnen we beter meekijken en kijken of er iets opvalt.