Skip to main content
Antwoord

Particulieren account omzetten naar zakelijk

• July 11, 2021
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo, graag zou ik mijn particulieren account willen omzetten naar een zakelijke account, is dit mogelijk binnen mijn huidige account en abonnement? Graag ontvang ik hier wat meer informatie over indien dit mogelijk is en hoe ik dit het beste kan aanvragen/omzetten.

Beste antwoord door Bart_

Hallo @JobvK , het beste kun je morgen even bellen met de zakelijke helpdesk, 0800 0403.

Hallo @JobvK Zoals Jan aangeeft kun je hiervoor het beste even bellen met de zakelijke klantenservice. Daar kan iemand ter plekke met je meekijken en je goed en persoonlijk advies geven. Je kan ook een kijkje nemen op het Zakelijk Forum! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• July 11, 2021

Hallo @JobvK , het beste kun je morgen even bellen met de zakelijke helpdesk, 0800 0403.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 13, 2021

Hallo @JobvK , het beste kun je morgen even bellen met de zakelijke helpdesk, 0800 0403.

Hallo @JobvK Zoals Jan aangeeft kun je hiervoor het beste even bellen met de zakelijke klantenservice. Daar kan iemand ter plekke met je meekijken en je goed en persoonlijk advies geven. Je kan ook een kijkje nemen op het Zakelijk Forum!Â