Skip to main content

Dag KPN,

Inmiddels ben ik in week 9 (ja echt, al ruim 2 maanden!) beland om pogingen te doen om mijn rekeningnummer te wijzigen via MijnKPN... 

Erg vreemd dat dit probleem, in een tijd waarin callcenters overbelast zijn en het bezoeken van winkels wordt afgeraden, niet opgelost wordt!

En als het dan al niet opgelost kan worden zou een update van de website waarop nog steeds staat dat het rekeningnummer via MijnKPN gewijzigd kan worden een hoop frustratie wegnemen bij klanten die dit nu uiteraard gewoon blijven proberen zoals uitgelegd op de website.

Dan probeer je KPN toch gewoon op een andere manier  te bereiken zou je zeggen… Chat heeft storing, telefonisch geen doorkomen aan… Postduif dan maar?!

Hai @MarlyV86! Welkom op ons Forum, al is de aanleiding hiervoor minder fraai! Het is op alle kanalen, het Forum, chat, telefonisch, heel erg druk maar dit duurt veel te lang!

Bij welke stap loop je precies vast, bij het wijzigen van het rekeningnummer in MijnKPN? Is dat zowel via de MijnKPN app als via MijnKPN op onze website?
Ik ben benieuwd, ook naar jouw gegevens: wil je het klantnummer van de dienst waar het over gaat invullen in jouw profiel + jouw geboortedatum, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat nu nog bij ons geregistreerd staat. In het veld “Persoonlijke opmerkingen” mag je het nieuwe  volledige IBAN rekeningnummer vermelden. Deze gegevens zijn alleen voor jou en de KPN Moderators te zien. Ik hoor graag van je, dan ga ik vliegensvlug aan de slag! :wink:


Hi @Shyrin_ 

Dank voor je reactie!

Alle gevraagde gegevens heb ik toegevoegd in mijn profiel.

Als ik op MijnKPN via de website het rekeningnummer probeer te wijzigen zie ik zodra ik op ‘Opslaan’ klik een melding: Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.


Heel raar dat je deze melding krijgt: ik kan het ook niet zo 1,2,3 verklaren. Ik heb bij deze het rekeningnummer voor je aangepast. Ik hoop dat de wijziging nog meegaat met de komende factuur, van december, en anders is het uiterlijk vanaf de factuur van januari 2021. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten!