Skip to main content
Vraag

Review MijnKPN beantwoord in Google Play store

• July 4, 2025
  • 20 reacties
  • 230 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Liever bel ik niet met KPN. Vanwege de robot die een aggressieve computer menu kan zijn en niet altijd begrijpt wat ik wil helaas. 

Maar in Google Play store van de tablet Galaxy Tab A8 van Samsung heb ik bij de Mijn KPN app deze review met antwoord wel kunnen bekijken. Raar dat het in smartphone in Google Play store niet zo is. Hopelijk verschijnt het wel met een update van KPN alleen weet ik niet wanneer ik het kan installeren met Mijn KPN. Misschien weet een medewerker of medewerkster van KPN het wel. Zou een medewerker of medewerkster van KPN dat kunnen uitzoeken?

20 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 4, 2025

@ElsLobach Als je belt kun je direct aangeven ‘medewerker spreken’. 😊

(0800) 0402 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 4, 2025

Kon het maar zo simpel zijn. Gisteravond 9 keer gebeld met KPN klantenservice. 9 keer tegen de robot geschreeuwd gewoon terwijl ik een koptelefoon met bluetooth gebruikte dat ik een medewerker wilde spreken. 6 keer denk ik in huis. Ik geef uit veiligheid geen adresgegevens door. Daarna ging ik nog zo hard schreeuwend door buiten mijn huis tegen de aggresieve robot die steeds beweerde dat de klantenservice gesloten was dat een begeleidster van Cosis Torenlaan Haren naar mij toe kwam. Oh, ik was zo gigantisch woedend op de robot. Nee, ik ben niet blij met de robot van KPN. Sorry maar de telefonische robot van KPN als ik niet een medewerker of medewerkster te spreken krijg maakt mij geestelijk kapot van binnen. Een autist ben ik niet meer. Wie is een gigantische en domme autist? De robot van KPN. De allerdomste robot van KPN ever!!!!!!

En als ik toch van die robot af ben kom ik pas tot rust als een medewerker of medewerkster die bij de klantenservice van KPN werkt wat tenminste echte mensen zijn en weten waar het om gaat gelukkig tot rust omdat er meerdere klanten er last van hebben. KPN schaf de robot af. Ik ben super blij met wat ik van jullie diensten heb maar de robot als ik 0800-0402 bel vind ik gewoon doodeng om te horen. Dood en doodeng! Want vanmiddag dacht de autistische robot menu telefonisch dat ik hulp nodig had vanwege een wifi storing. Nee! Ik heb super goede glasvezel aansluiting. De autistische robot gaf mij zelfs een sms om de wifi te verbeteren. O, super extreem domme robot telefonisch van KPN dat heb ik niet gedaan. Terwijl de robot zo chaotisch bleef zeuren dreunde ik met mijn handen op een aanrecht in huis. Mijn oren deden pijn van wat ik in de koptelefoon hoorde. Wat een irritatie gaf de robot. Afschuwelijk! En toen ik hoorde, ik verbind u door met een medewerker, klapte ik in mijn handen. Op dat punt lijkt de robot telefonisch niet autistisch al is het maar computertaal en geen mensentaal super domme niet normaal geprogrammeerde robot. Sorry klanten van KPN. Maar na 23 juni dat ik glasvezel gekregen heb zou ik als ik de computer met die robot had kunnen vinden van KPN los willen maken van het stroom. Uit zetten die computer. Dan kan ook andere klanten niet eerst door die domme robot telefonisch geholpen worden.

Ik ben gelukkig maar deze emoties moet ik kwijt raken. Ik ga niet meer met KPN bellen. Ik ben genoeg gepest door de robot van KPN. Als ik veillig bij andere bewoners, begeleiders, begeleidsters van Cosis Torenlaan Haren wil blijf wonen dan moet ik die robot na vandaag proberen 6 maanden te negeren. En mocht het na 6 maanden gelukt zijn en ik heb nog geen hulp nodig dan weer 6 maanden robot telefonisch negeren.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 5, 2025

Beste ​@ElsLobach de klantenservice is ook alleen tijdens kantooruren te bereiken voor normale vragen.

Buiten werktijd alleen bereikbaar voor storingen.

24/7 wel bereikbaar via X en Facebook.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Binnen de openingstijden kreeg ik gistermiddag een sms van de robot voordat ik een medewerkster te spreken kreeg. De medewerkster vond het goed van mij dat ik de sms had weg gegooid in Berichten app van Google. Maar ik hoop dat een medewerker of medewerkster van KPN begrijpt dat ik in tablet en Google Play store wel bij de review en antwoord van de ontwikkelaar van Mijn KPN kan komen. Want verder heb ik geen problemen en dat weten de medewerkers, medewerksters van KPN ook als ik bel en toch met iets minder moeite door de robot menu heen heb kunnen komen. En niet alleen KPN heeft een robot telefonisch. NPO als ik daarmee Whatsapp, Kruidvat telefonisch. Er zijn zoveel bedrijven in Nederland die een telefonische robot ook online hebben. Alleen de robot van KPN is er eentje om de dag te verpesten wat als het nog lukt wordt goed gemaakt door een medewerker of medewerkster als ik niet nog een keer moet bellen. En vandaag bel ik liever niet meer met KPN. Wil genieten en geen telefonische problemen. Pfft!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 5, 2025

Hoi ​@ElsLobach 
Als je binnen de  tijden (ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.) belt dan kun je gewoon een medewerker te spreken krijgen, zeg Ik wil een medewerker spreken.
Op verdere vragen van de robot geef je geen antwoord dan krijg je vanzelf iemand te spreken.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Helaas kan ik nu geen schermafbeelding sturen. Ja, nu wel met een foutmelding van de server. Haha! Het blijft toch opletten, KPN. Maar de schermafbeelding zonder rode melding kan ik nog niet versturen. Kan ik alleen een schermafbeelding zonder melding na 09:00 uur versturen, KPN?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Er gaat iets mis op deze Forum. Haha! Ik kan alleen deze schermafbeelding sturen, KPN. Niet zonder rode melding, KPN.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Hopelijk kan ik de schermafbeelding zonder rode melding versturen. Nee, helaas. Of het aan de server van deze Forum ligt of omdat de server het mij niet toestaat ik weet het niet. Kunnen jullie mij helpen, KPN? Want opeens ging de server ook een vragenlijst laten zien wat ik niet gestart heb maar weg gedaan heb, KPN. Wat is voor mij Communnity veranderd dan in 2019, KPN. Toen had ik het nog van Telfort. Ik ga niet bellen om deze vraag op te lossen, KPN. Tabee monster wat de telefonische robot is. Want ik ben verder gelukkig en de robot verpest dat telefonisch helaas.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Ik ga het nog een keer proberen. Weer lukt het niet. Wie speelt mij de baas online, KPN? Server van deze forum of omdat ik geen schermafbeeldingen mag maken? Ik ga niet om deze forum te leren kennen met de robot van KPN bellen binnen openingstijden. Anders krijg ik weer misschien een sms voor hulp terwijl ik met KPN Thuis geen problemen met glasvezel, Interactieve tv en opnemen pakket en Spotify heb. Ook met KPN Mobiel heb ik geen problemen. Alleen heb ik het probleemdat de spelregel schermafbeeldingen versturen niet goed werkt. Ik baal ervan, KPN. Omdat in tablet wel deze review en antwoord te zien is in Google Play store en in smartphone en Google Play store niet. Ik ben een erg tevreden klant maar communiceren zonder boos te worden op de robot wat ik telefonisch niet doe vandaag is op deze manier erg moeilijk, KPN. Want de schermafbeelding wat ik gisteravond stuurde daar heeft deze forum van KPN geen moeite mee gelukkig.

• July 5, 2025

Als je een plaatje invoert moet je soms wel eens even wachten voordat het geupload is. Dus niet meteen op "Verstuur" klikken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Helaas is de server van KPN mij te veel schermtijd aan het vragen. Stom!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

KPN, hoe kan ik zonder problemen een andere schermafbeelding sturen. Ik heb een glasvezelaansluiting als een raket. Maar deze server werkt niet altijd als een raket.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 5, 2025

Beste ​@ElsLobach probeer het eens via een pc, zo te zien zijn deze screenshots via een mobiel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Met de tablet Samsung Galaxy Tab A8 krijg ik met deze server geen rode melding. Super KPN! Want op deze foto is te zien dat de review wat ik eergisteren geplaatst had en een reactie van de ontwikkelaar van Mjjn KPN niet te zien is met smartphone S21 FE in Google Play store.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

KPN, hoe kan ik zonder problemen een andere schermafbeelding sturen. Ik heb een glasvezelaansluiting als een raket. Maar deze server werkt niet altijd als een raket.

@ElsLobach Schermafbeeldingen kun je ook opslaan als hele pagina. Dan heb je een volledig overzicht. Dat kan ook via de mobiel of tablet etc. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

Maar, het is mij niet helemaal duidelijk wat je hulpvraag precies is ​@ElsLobach 

Kun je dit misschien in een paar woorden duidelijk maken?  

Het forum heeft een paar hikjes, dat heeft niets met jouw verbinding te maken, die is gelukkig goed zoals je aangaf 😊

Hier proberen andere KPN klanten (ben ik ook) elkaar te helpen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Klopt, maar op deze manier wat ik gedaan heb en gelukt is kan ik afwachten of KPN mij gaat helpen met de update van Mijn KPN. Want de ontwikkelaar kan mij niet meer helpen. Omdat ik geen Facebook, X en Instagram heb. Is Mijn KPN opnieuw geupdate dan is Mijn wifibeheer ook door het systeem van KPN om te zien wat er met de modem verbonden is minder instabiel. En ik gebruik alleen Mijn wifibeheer als een apparaat verbonden moet worden met modem wat tv, nintendo switch is en bij KPN weten de medewerkers, medewerksters ook dat ik lampen van WiZ aan de modem verbonden heb. En die lampen hebben dezelfde locatie als wat KPN heeft om mij te kunnen helpen omdat ik klant ben. Gegevens geef ik niet. Die geef ik aan een medewerkster of medewerker nadat ik toch de robot telefonisch heb moeten spreken en met moeite toch doorverbonden ben met een medewerker of medewerkster als de modem uit gevallen is. Alles is in orde alleen Wifibeheer onvoldoende in Mijn KPN.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@ElsLobach, een heleboel vragen in één topic, zie ik! Ik ga ze allemaal voor je beantwoorden. 

Het kan soms gebeuren dat wifibeheer even niet werkt. Probeer het dan een dag later nog eens. Vaak is het dan opgelost. 

De Google Play Store laat vooral reviews zien die van hetzelfde type apparaat komen. Het kan dus kloppen dat jij een review wél op je tablet ziet, maar niet op je mobiele telefoon.

Ook de KPN Community kan soms even niet werken. Door de pagina te verversen, dus opnieuw te laden, kan je dit vaak oplossen. Dan kan je jouw bericht alsnog plaatsen.

Als laatste nog dit: het antwoord van huistijger klopt helemaal. Ik plaats het hieronder nog eens. 

Hoi ​@ElsLobach 
Als je binnen de  tijden (ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.) belt dan kun je gewoon een medewerker te spreken krijgen, zeg Ik wil een medewerker spreken.
Op verdere vragen van de robot geef je geen antwoord dan krijg je vanzelf iemand te spreken.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.

Ik hoop dat jouw vragen hiermee allemaal beantwoord zijn!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 8, 2025

Ik probeerde donderdagavond 3 juli dat ook 9 keer telefonisch nadat ik om een medewerker vroeg. 9 keer ging het fout. Vreselijk! Tegen mensen maak ik geen ruzie meer maar dat deed de robot telefonisch wel. Met familie heb ik afgesproken wanneer bel ik de robot weer met moed in mijn schoenen? Als de modem gestopt is. Stopt de modem? Nee, glasvezel werkt zo super goed. Na 23 juni ben ik buiten de robot om wat ik tot vandaag niet meer gebeld heb een heel andere persoon geworden. Veel gelukkiger dan met de koperaansluiting wat ik vroeger in huis had. Wat een gigantisch groot verschil is het geworden. Zelfs androidtv, tablet, smartphone werken met Spotify of YouTube zo goed samen alsof het maar één apparaat is wat met server Spotify of YouTube samenwerkt. Wauw!

En zolang ik van alle apparaten en lampen van WiZ weet wanneer het verbonden met modem is of niet verbonden is met modem is wifibeheer niet nodig.

En wat betreft de review in Google play store is het raar dat ik het wel in tablet bij Mijn KPN kan vinden terwijl ik de review bij Mijn KPN in Google play store in smartphone heb gestuurd donderdagavond 3 juli.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 14, 2025

Mijn KPN heb ik begin van de avond geupdate in smartphone S21 FE en Google Play store. 

Helaas blijft in de Google Play store bij Mijn KPN wat ik in smartphone S21 FE heb de review van de ontwikkelaar verdwenen. 

Maar in Mijn KPN en wifibeheer als dat nodig is blijft de smiley met de mondhoeken naar beneden weg en Oeps!, ook.

Ik laat alleen de verbonden apparaten zien in Mijn wifinetwerk.

Gisteren na 16:30 uur waren twee lampen van WiZ los gemaakt van de modem. Deed ik niet maar gebeurde spontaan. Verbinding verbroken zag ik in deze scherm van WiZ V2 app. Waarin met timer te zien hoe lang de lampen aan zijn wat ondertussen meer dan 1 uur 0 minuten is. 

Ik kon het in de WiZ V2 app in smartphone en tablet door die app opnieuw in multiwindow te doen niet herstellen. Frustrerend. Deed de lichtschakelaars wat knopjes aan de muur zijn om lampen uit en aan te doen van de keuken en slaapkamer uit. WiZ V2 app uit multiwindow in smartphone en tablet gedaan. Lampen met lichtschakelaars weer aan gedaan. De twee WiZ V2 apps in smartphone en tablet gedaan in multiwindow. Ging weer naar Energieverbruik en huidig vermogen. Lampen waren weer gekoppeld. 0 minuten gaven de lampen aan. Lang leve glasvezel. 🎉 Pastelkleuren ingesteld bij de lampen van Slaapkamer en zag dat ook in tablet en WiZ V2 app in multiwindow. 

Ingelogd met tablet in Mijn KPN. Tikte op Wifibeheer. Moest het systeem laten gaan. Alles kwam weer tevoorschijn. Mijn wifinetwerk geopend. WiZ, WiZ, met nummers erachter wat niet belangrijk is. En telde er nog twee. Alle 4 de lampen waren weer verbonden met de modem. Hoera! Gelukt..Dus dat de reactie van de ontwikkelaar bij mijn review en Mijn KPN alleeen met tablet in Google Play store te zien is en niet ook in smartphone in Google Play store en bij Mijn KPN dat is dan niet anders. Als dat niet opgelost kan worden dan mag dit gesprek wel als afgesloten gemarkeerd worden, KPN..Problemen met wifibeheer heb ik niet meer, KPN.