Skip to main content

Goedemiddag,

Al 3 jaar heb ik Mobiel, Internet en Tv bij jullie. Nu ga ik per 5januari verhuizen. Was op internet rond aan het kijken en als ik opnieuw bij jullie afsluit zou ik een kado erbij krijgen. Sonos speaker twv €299.

 

Nu zag ik in MijnKPN dat ik ook heel simpel de verhuizing kan doorgeven. Dit heb ik dus ook gedaan omdat ik een trouwe klant van jullie ben. En tevreden ben over de service de afgelopen 3 jaar. Helaas tot mijn verbazing ontvang ik nu dit kado niet? Dat vind ik wel erg jammer omdat ik wel voor jullie wil blijven kiezen.

 

Hoor graag of hier een oplossing voor mogelijk is.

 

Groetjes Priscilla

Hi @PriscillaNabben ,
De Sonos speaker is een welkomst-cadeau voor nieuwe klanten. Mensen die gaan verhuizen of een verlening doen naar een nieuw contract geldt deze korting dus niet. Dit is dan ook de reden dat je geen speaker hebt ontvangen. 

Dit omdat alle nieuwe klanten aan het begin van het abonnement een welkomstkorting (of gebruik maken van een andere welkomst-actie) krijgen. Omdat je al eerder gebruik hebt gemaakt van een actie geld deze dus niet voor jou helaas :persevere: .
In de orderbevestiging van de verhuizing staat welke diensten je kan verwachten van ons. Als je bv. een monteur gepland hebt staat daar ook in beschreven wat hij wel en niet (gratis) aansluit en wat verder binnen zijn ondersteuningsvoorwaarden valt.