Skip to main content
Vraag

Waarom kun je via de website in Mijn KPN je bundel niet zien? De Mijn KPN app werkt niet

• June 25, 2025
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Nu mijn kpn app niet meer werkt. Met mijn kpn id. En in de webversie kan ikwel inloggen net alshiermet kpn id

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Heb je geen 5 cijferige code? 

Ik kan ook niet op de webversie inloggen met MijnKPN. "Er is iets misgegaan"

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Nee alleen kpn id. Pincode wil ik niet Het werkte altijd wel daarmee en mijn toestel is niet verouderd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Waarom wil je de toegangscode niet? Daar kan jij alleen met JOUW telefoon op inloggen. Maar je hebt de toegangscode wel neem ik aan. Daar kan je nu wel mee inloggen.

Sinds wanneer werkt het inloggen op de app met KPN ID niet meer?

Zelf houd ik de mobiele bundel ook bij via de daarvoor bedoelde instelling in mijn mobiel.

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Sinds gisteren. Ik heb de app nu verwijderd om te kijken of hrt werkt maar dan moet je wel inloggen met kpn id. Maar nu heb ik op account aanmaken ingedrukt en dat werkt ook niet meer.( om te proberen)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Tja, ik verwachtte al dat installeren nu ook niet meer kan. Aangezien je daarvoor éérst met KPN ID moet inloggen om de app te koppelen.

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Dit is de melding die ik krijg en ik heb Android 14 toestel

• Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

En ik had gehoopt dat de web versie een volwaardige backup zou zijn. Zeer teleurgesteld 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 25, 2025

Tja. De app is het eerst vernieuwd.

En ik krijg ook dit met 

inloggen met KPN ID → 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@eiberhofje. Ik zie dat je ook een ander topic hebt lopen over dit onderwerp en dat mijn collega daar met je in gesprek is. Ik stel voor om dat topic aan te houden om verwarring te voorkomen.