Skip to main content
Antwoord

Wifi Manager loopt vast op melding dat er een bestelling onderweg is

• June 29, 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook.

Erg irritant 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Oke, vreemd dat je dan ineens deze melding krijgt. Mijn advies is om een nieuw KPN account aan te maken en het opnieuw te proberen. Dit is de snelste manier.

Eerst ga je jouw account verwijderen. Hoe je dat doet, lees je hier: KPN ID zelf verwijderen.

Daarna kan je met hetzelfde e-mailadres een nieuw KPN account aanmaken. Hoe je dat doet, lees je hier: MijnKPN app: KPN account aanmaken.

Hieraan kan je vervolgens jouw producten weer koppelen. Hoe je dat doet, lees je hier: MijnKPN app: Product koppelen.

Ik ben benieuwd of dit helpt!

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En is er ook daadwerkelijk een bestelling onderweg, ​@Dennis19831? Heeft het eerder wel gewerkt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2025

Eerder heeft het wel gewerkt en zover ik weet is er niks onderweg. En het gebeurd de laatste tijd veel dat de wifi een paar seconden uit lig op meerdere apparaten 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oke, vreemd dat je dan ineens deze melding krijgt. Mijn advies is om een nieuw KPN account aan te maken en het opnieuw te proberen. Dit is de snelste manier.

Eerst ga je jouw account verwijderen. Hoe je dat doet, lees je hier: KPN ID zelf verwijderen.

Daarna kan je met hetzelfde e-mailadres een nieuw KPN account aanmaken. Hoe je dat doet, lees je hier: MijnKPN app: KPN account aanmaken.

Hieraan kan je vervolgens jouw producten weer koppelen. Hoe je dat doet, lees je hier: MijnKPN app: Product koppelen.

Ik ben benieuwd of dit helpt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2025

Wat een gedoe zeg jullie kunnen dat toch gewoon eruit halen. Of zien of er toch wat onderweg is. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De snelste oplossing is om het zelf te doen. Maar als je toch graag hulp hierbij wilt, dan raad ik je aan een belafspraak in te plannen. Dan kijkt mijn collega graag met je mee.