Skip to main content
Beantwoord

Wifi slecht sinds update en MijnKPN app werkt al weken niet

• February 19, 2026
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de laatste grote software update van mijn experia box waarbij buiten de twee supperwifi punten die ik

al had de wifi antenne weer aan moest van de experia box is de wifi slecht, al vele uren met kpn bezig geweest om het op te lossen maar helaas, ook zegt mijnkpn app dat hij geen verbinding kan maken met internet terwijl ik wel verbinding heb! Wat is er aan de hand, kpn geeft geen oplossing?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@ErikK, goed dat je dit meldt! Niet handig dat de wifi niet goed werkt, dus ik kijk met je mee. 

Allereerst, wat heb je al gedaan om dit op te lossen? Dan vraag ik geen zaken dubbel uit. 🙂
Heb je bijvoorbeeld al eens ingelogd op de webinterface van je KPN modem en daar via Systeem > Instellingen een herstart van het thuisnetwerk gedaan? 
In veel gevallen helpt dat, dus hopelijk bij jou ook.

Zo niet, laat dan gerust weten wat je allemaal precies geprobeerd hebt en dan kijk ik verder met je mee!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2026

Hi ​@ErikK, goed dat je dit meldt! Niet handig dat de wifi niet goed werkt, dus ik kijk met je mee. 

Allereerst, wat heb je al gedaan om dit op te lossen? Dan vraag ik geen zaken dubbel uit. 🙂
Heb je bijvoorbeeld al eens ingelogd op de webinterface van je KPN modem en daar via Systeem > Instellingen een herstart van het thuisnetwerk gedaan? 
In veel gevallen helpt dat, dus hopelijk bij jou ook.

Zo niet, laat dan gerust weten wat je allemaal precies geprobeerd hebt en dan kijk ik verder met je mee!