Skip to main content
Vraag

Wifi tools doen het niet in MijnKPN app versie 6.38.0

• February 24, 2026
  • 56 reacties
  • 696 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo allemaal! We zijn een paar dagen verder en ik ben even benieuwd hoe het er nu voor staat. Lopen jullie nog tegen problemen aan of werkt het nu naar behoren? 

@Bastha ik zie jou aangeven dat er naast problemen met MijnKPN ook daadwerkelijk problemen met internet zijn? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je oplost. Als dat niet zo is, kan je het beste even een eigen topic aanmaken. De community denkt graag met je mee!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 3, 2026

@Marcia van KPN,

Hier werkt het allemaal zoals het hoort nu.

Modem en wifiversterkers zijn zichtbaar en op allemaal zijn apparaten verbonden. Via web en in de app zie ik dezelfde info dus ook de mijnkpn app lijkt in orde nu.

Groet,

Edwin

• Auteur
  • Topper
  • March 3, 2026

@Marcia van KPN alles werkt, maar bij mij worden nog steeds niet al mijn apparaten getoond, zouden er 2 moeten zijn, ik zie er maar 1. En verder zie ik 3 wifiversterkers (wat klopt), maar er is er eentje bedraad en de andere 2 niet,dat wordt niet getoond. Dus nee nog steeds is niet alles 100%, maar ach daar betaal ik blijkbaar niet voor. Sorry hoor ben er wel een beetje klaar mee. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 3, 2026

@Marcia van KPN alles werkt, maar bij mij worden nog steeds niet al mijn apparaten getoond, zouden er 2 moeten zijn, ik zie er maar 1. En verder zie ik 3 wifiversterkers (wat klopt), maar er is er eentje bedraad en de andere 2 niet,dat wordt niet getoond. Dus nee nog steeds is niet alles 100%, maar ach daar betaal ik blijkbaar niet voor. Sorry hoor ben er wel een beetje klaar mee. 

Mijn 2 superwifi versterkers zijn bedraad aangesloten. Via wifi zijn ze ook zichtbaar maar dan vallen ze regelmatig uit terwijl het wifi signaal prima is.

• Auteur
  • Topper
  • March 3, 2026

@Edje2011 bij mij werkt wifi ook gewoon, (en ik ben het zat,dat moge duidelijk zijn, maar niet richting jou hoor) maar waar hebben we die app dan voor als het niet 100% werkt? 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 3, 2026

Voor de  4e keer contact gehad met kpn nadat men niet terugbelde op een eerder bevestigde tijd. Men belde 2 dagen later maar ach wat doet dat ertoe.. morgen opnieuw een afspraak met kpn want schijnbaar  kan deze persoon het 100% oplossen. Ik hoop het echt , helaas zeiden dat zijn voorgangers ook. Men kaart wel aan dat een muur of plafond tussen 2 wifi versterkers een probleem kan  zijn ( nou voor de software update niet hoor) , wat heb je dan überhaupt aan deze apparaten  ?!
Of de buurman heeft wat in zijn wifi aangepast waardoor ik een probleem heb maar dan ligt het niet bij kpn ligt… deze beweringen zijn natuurlijk allemaal kul maar zo makkelijk als je je  probleem niet kunt oplossen. Vertrouwen op dit moment in KPN? 15%

ik houd jullie op de hoogte