Skip to main content
Beantwoord

Wifinetwerk beheren in MijnKPN app lukt niet. Melding: Er ging iets mis

• 28 februari 2025
  • 8 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik kan het Wifinetwerk niet beheren in de MijnKPN app.

Ik krijg steeds de melding:  Er ging iets mis…….

Het werkte goed met de Thuis app van KPN, maar die niet werkt niet meer na de laatste update van het modem.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Klopt, welkom op onze community! Als je inlogt op je MijnKPN, staan daar misschien meerdere thuis abonnementen? Dit kan bijvoorbeeld een oud abonnement zijn wat ooit al een keer opgezegd is. Het advies is die dan te verwijderen, want dat veroorzaakt dit issue.

Bekijk origineel

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8316 reacties
  • 28 februari 2025

Beste ​@Klopt klik eens op de app, wis de cache van de app, stop de app en start de app weer op.

Lukt het nu wèl?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 28 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@Klopt klik eens op de app, wis de cache van de app, stop de app en start de app weer op.

Lukt het nu wèl?

Dank je voor de reactie, heeft echter niet geholpen.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 1 maart 2025

Ik ben nog verder gaan zoeken.

Ook WiFi manager van KPN op mijn PC  werkt niet, deze geeft de melding dat ik geen WiFi verbinding heb, die heb ik natuurlijk wel anders zou mijn PC geen draadloze verbinding hebben met mijn netwerk.

De oorzaak van het probleem zit m.i. in het systeem bij KPN.

pfff, wie snapt het en lost het op?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15448 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Klopt, welkom op onze community! Als je inlogt op je MijnKPN, staan daar misschien meerdere thuis abonnementen? Dit kan bijvoorbeeld een oud abonnement zijn wat ooit al een keer opgezegd is. Het advies is die dan te verwijderen, want dat veroorzaakt dit issue.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 4 maart 2025
Thomas van KPN schreef:

Bedankt voor je reactie Thomas, je denkrichting was goed.

Vandaag ben ik door de klantenservice van KPN teruggebeld, er was nog een oud thuis abonnement. Dit oude abonnement was voor mij niet zichtbaar en is door KPN verwijderd.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 4 maart 2025
Thomas van KPN schreef:

Oei, het probleem is weer terug.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 5 maart 2025

Gisteren gebeld met de klantenservice en ik denk dat het tweede (mijn onbekende) abonnement weer verwijderd is. Ik kan nu mijn wifi netwerk beheren met Mijnkpn. Inloggen op het modem en het wifi netwerk beheren is m.i. een betere optie.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Klopt
Via het modem kan dit ook, we hebben daar verschillende artikelen over op onze kennisbank

Als je nóg meer controle wilt over je aansluiting zou je ook een eigen modem kunnen overwegen:

Reageer